logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > UPC Złotym Partnerem DBI
09.02.2010
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

UPC Złotym Partnerem DBI



UPC, Złoty Partner Europejskich Obchodów Dnia Bezpiecznego Internetu, przekonuje, że dostęp do globalnej sieci to nowe szanse i możliwości, także dla dzieci. To, w jaki sposób zostaną wykorzystane, zależy przede wszystkim od edukacji ich rodziców i opiekunów.

Istnieje wyraźny związek pomiędzy kompetencjami technologicznymi rodziców, a ich obawami o aktywność internetową dzieci. Połączenie niskiego stopnia korzystania z internetu przez rodziców i negatywnych informacji podawanych przez media zaostrza ich niepokój. W efekcie może to utrudnić młodym osobom dostęp m. in. do narzędzi i treści edukacyjnych dostępnych on-line.

UPC od kilku lat realizuje przedsięwzięcia edukacyjne zmierzające do budowania i poszerzania kompetencji cyfrowych. Firma stworzyła stronę nt. bezpieczeństwa w internecie, której celem jest wsparcie komunikacji z dziećmi, poprzez dostarczenie opiekunom zasad i wskazówek, jak bezpiecznie korzystać z Internetu.

Na stronie dostępna jest również elektroniczna wersja paneuropejskiego elementarza bezpiecznego korzystania z sieci wydanego przez UPC i Insafe. Do tej pory rozdano 300 tysięcy tych podręczników w 11 wersjach językowych w 18 krajach. Niebawem pojawi się także multimedialny serwis internetowy dla dzieci, rodziców i nauczycieli. Nowy serwis zachęci dzieci do rozważnego korzystania z internetu, przekazując wiedzę w przyjemny i angażujący sposób. Gotowe do pobrania kolorowe animacje, gry, quizy i tapety, pomogą dzieciom zapamiętać najważniejsze kwestie związane z korzystaniem z sieci.

UPC wspiera również akcję Insafe „Pomyśl zanim wyślesz” nadając spot tej kampanii społecznej na serwisach internetowych oraz kanałach telewizyjnych.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 16.06.2025Wydarzenia

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek