logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  27.02.2011

UPC sponsorem europejskiej kampanii „Tydzień z Internetem 2011”



28 lutego rozpoczyna się europejska kampania „Tydzień z Internetem 2011”, mająca na celu zachęcenie jak największej liczby osób do poznania potencjału internetu. Sponsorem akcji jest firma UPC. W Polsce skierowana jest przede wszystkim do osób powyżej 50. roku życia, jako grupy wiekowej najbardziej wykluczonej cyfrowo.

„Tydzień z Internetem 2011” na poziomie europejskim koordynowany jest przez Telecentre-Europe, a patronat honorowy nad tym wydarzeniem objęła Komisarz Unii Europejskiej ds. Agendy Cyfrowej, Neelie Kroes.

Główne założenia kampanii to wykorzystanie zasobów, jakimi są istniejące pracownie internetowe i realizowane przez nie działania edukacyjne. W trakcie akcji propagowana jest idea dzielenia się wiedzą z zakresu nowych technologii z osobami, które na co dzień się nimi nie posługują oraz wskazywanie na korzyści z włączenia się do społeczności internetowej. Na potrzeby akcji zostanie uruchomiony specjalny internetowy licznik, który pozwoli na policzenie jej uczestników we wszystkich krajach.

Koordynatorem polskiej edycji kampanii jest Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, realizująca Program Rozwoju Bibliotek. Do udziału w akcji zapraszane są wszystkie chętne podmioty, dysponujące odpowiednią infrastrukturą. Dla uczestników „Tygodnia z Internetem 2011” przygotowano scenariusze zajęć, które każda osoba organizująca spotkanie może pobrać ze strony www.www.biblioteki.org. Można również skorzystać z poradnika e-Aktywacja, wydanego przez firmę UPC, który w przystępny sposób pokazuje jak dzielić się wiedzą na temat internetu.

W ramach „Tygodnia z Internetem 2011” zorganizowano konkurs dla bibliotek, które od 28 lutego do 5 marca zorganizują spotkanie związane z przesłaniem kampanii i do 31 marca prześlą relację wraz ze zdjęciami. Dla zwycięzców przewidziano nagrody rzeczowe ufundowane przez FRSI , Microsoft Polska i UPC Polska: zestawy komputerowe, Xbox’y 360 z sensorem Kinect i zestawy podręczników Akademii e-Seniora UPC oraz „Baw się i ucz w sieci” – podręcznika dla dzieci nt. zasad bezpiecznego korzystania z zasobów internetu.

Do akcji włączyły się także inne organizacje – Związek Harcerstwa Polskiego będzie wspierał bibliotekarzy w prowadzeniu spotkań oraz Fundacja Pomocy Matematykom i Informatykom Niesprawnym Ruchowo, która w ramach publicznych punktów dostępu do internetu znajdującymi się na wsiach, również będzie przeprowadzać podobne spotkania.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 30.11.2023

    Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade


  • 25.10.2023

    Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce


  • 24.10.2023

    Gala Effie Awards Poland 2023


  • 13.10.2023

    Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023


  • 12.09.2023

    Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF


  • 14.08.2023

    Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek