logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Unilever Polska wyróżniony za transport
23.10.2014
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Unilever Polska wyróżniony za transport



Unilever Polska znalazła się wśród pięciu firm i organizacji publicznych wyróżnionych przez Europejską Radę Bezpieczeństwa Transportu (ETSC). Jury doceniło program BeSafe, którego jednym z zadań jest poprawa bezpieczeństwa pracowników, własnej floty oraz pozostałych użytkowników ruchu. Laureaci PRAISE Awards ogłoszeni zostali 13 października podczas spotkania w Brukseli.

Globalny program BeSafe wprowadzony został w polskim oddziale firmy w 2013 roku. Jednym z głównych obszarów, którego dotyczy jest bezpieczeństwo podróży. W jego ramach wdrożono procesy oraz procedury, których przestrzegać muszą nie tylko pracownicy Unilever Polska, ale również partnerzy zewnętrzni. Nadzór nad wszelkimi aktywnościami prowadzonymi w tym obszarze pełni powołany podkomitet Bezpiecznego Podróżowania, którego pracami kieruje jeden z członków zarządu Unilever Polska.

Procesy związane z bezpieczeństwem drogowym w Unilever dotyczą przede wszystkim trzech obszarów – zarządzania bezpieczeństwem podróży, środowiska pracy oraz podnoszenia kwalifikacji kierowców – powiedziała Edyta Karpiuk-Jagodzińska, Safety, Health & Environment Coordinator, która odebrała nagrodę w imieniu Unilever Polska. 

Firma Unilever jest producentem żywności, kosmetyków i środków czystości pod markami jak: Algida, Axe, Cif, Delma, Domestos, Dove, Knorr, Lipton, Rama, Rexona, Signal czy Timotei. W Polsce firma jest obecna od 1991 r. i posiada 24marki. Unilever jest właścicielem 4 fabryk na terenie Polski: w Baninie koło Gdańska , Bydgoszczy, Katowicach oraz w Poznaniu. Firma zatrudnia w Polsce ponad 3500 osób.

 








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek