logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  09.04.2008

Unaocznić granice getta



Obchody 65. rocznicy wybuchu Powstania w Getcie Warszawskim zostały wsparte zakrojoną na szeroką skalę kampanią informacyjno-wizerunkową prowadzoną przez Miasto Stołeczne Warszawa.

– Z tej okazji od kwietnia będziemy mogli powiedzieć, że historyczne granice getta w Warszawie widać. Do tej pory była to nieokreślona przestrzeń. Mamy nadzieję, że dzięki temu obszar getta zaistnieje w świadomości, również najmłodszych, warszawiaków – powiedział Zastępca Prezydenta m.st. Warszawy Włodzimierz Paszyński zapowiadając oznaczenia granic getta warszawskiego.

– Punktów które chcemy oznakować mamy 21 plus oznakowania nawierzchni ulic. Staraliśmy się, żeby to były dokładne odzwierciedlenia granic. Chcieliśmy przede wszystkim oznakować miejsca charakterystyczne, które mówią coś o historii getta, polskich Żydów, powstania, Warszawy – poinformowała Dyrektor Biura Stołecznego Konserwatora Zabytków Ewa Nekanda-Trepka.

Autorem plakatu jest światowej sławy fotograf Ryszard Horowitz. Kampania billboardowa ma miejsce w czterech aglomeracjach: w Katowicach, Trójmieście, Szczecinie i Krakowie (od 1 do 15 kwietnia).

O szczegółach uroczystości można dowiedzieć się ze strony internetowej miasta, www.um.warszawa.pl, na której umieszczono też zakładkę wspomnieniową do uzupełniania przez internatów i historyczną ortofotomapę.

W ramach wspólnego projektu Miasta Stołecznego i Miejskiego Przedsiębiorstwa Taksówkowego, na warszawskim lotnisku taksówkarze będą wręczać pasażerom specjalne mapki „Warszawa Judaica”, poświęcone śladom żydowskiej Warszawy (od 11 kwietnia – do wyczerpania nakładu).

W telewizji pojawią się 3 różne spoty telewizyjne (30 sekundowe) upamiętniające Powstanie w Getcie, emitowane podczas trwania obchodów (producentem ich jest Dawid Szurmiej).

W Nowym Jorku planowane jest spotkanie z założycielem agencji Wunderman, prof. Lesterem Wundermanem, legendą światowego marketingu, który podzieli się swymi wrażeniami z wizyt w Warszawie. W konferencji-spotkaniu „Warszawa miasto z historią, miasto z przyszłością” mają wziąć udział przedstawiciele mediów, biznesu i liderzy opinii. Celem spotkania jest promocja wizerunkowa miasta.

W Izraelu pojawi się reklama wizerunkowa informująca o wydarzeniach upamiętniających 65.rocznicę wybuchu Powstania w Getcie Warszawskim w magazynie pokładowym dystrybuowanym na pokładach samolotów El AL (marzec, kwiecień i maj).


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 01.02.2023

    Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 27.01.2023

    12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze


  • 16.01.2023

    Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką


  • 11.01.2023

    Wspólnie ocalili przed zmarnowaniem prawie pół tony jedzenia


  • 10.01.2023

    Dogoterapia – moc merdającego ogona pomogła prawie 13 500 osobom


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek