logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Unaocznić granice getta
09.04.2008
Tematy: Wydarzenia

Unaocznić granice getta



Obchody 65. rocznicy wybuchu Powstania w Getcie Warszawskim zostały wsparte zakrojoną na szeroką skalę kampanią informacyjno-wizerunkową prowadzoną przez Miasto Stołeczne Warszawa.

– Z tej okazji od kwietnia będziemy mogli powiedzieć, że historyczne granice getta w Warszawie widać. Do tej pory była to nieokreślona przestrzeń. Mamy nadzieję, że dzięki temu obszar getta zaistnieje w świadomości, również najmłodszych, warszawiaków – powiedział Zastępca Prezydenta m.st. Warszawy Włodzimierz Paszyński zapowiadając oznaczenia granic getta warszawskiego.

– Punktów które chcemy oznakować mamy 21 plus oznakowania nawierzchni ulic. Staraliśmy się, żeby to były dokładne odzwierciedlenia granic. Chcieliśmy przede wszystkim oznakować miejsca charakterystyczne, które mówią coś o historii getta, polskich Żydów, powstania, Warszawy – poinformowała Dyrektor Biura Stołecznego Konserwatora Zabytków Ewa Nekanda-Trepka.

Autorem plakatu jest światowej sławy fotograf Ryszard Horowitz. Kampania billboardowa ma miejsce w czterech aglomeracjach: w Katowicach, Trójmieście, Szczecinie i Krakowie (od 1 do 15 kwietnia).

O szczegółach uroczystości można dowiedzieć się ze strony internetowej miasta, www.um.warszawa.pl, na której umieszczono też zakładkę wspomnieniową do uzupełniania przez internatów i historyczną ortofotomapę.

W ramach wspólnego projektu Miasta Stołecznego i Miejskiego Przedsiębiorstwa Taksówkowego, na warszawskim lotnisku taksówkarze będą wręczać pasażerom specjalne mapki „Warszawa Judaica”, poświęcone śladom żydowskiej Warszawy (od 11 kwietnia – do wyczerpania nakładu).

W telewizji pojawią się 3 różne spoty telewizyjne (30 sekundowe) upamiętniające Powstanie w Getcie, emitowane podczas trwania obchodów (producentem ich jest Dawid Szurmiej).

W Nowym Jorku planowane jest spotkanie z założycielem agencji Wunderman, prof. Lesterem Wundermanem, legendą światowego marketingu, który podzieli się swymi wrażeniami z wizyt w Warszawie. W konferencji-spotkaniu „Warszawa miasto z historią, miasto z przyszłością” mają wziąć udział przedstawiciele mediów, biznesu i liderzy opinii. Celem spotkania jest promocja wizerunkowa miasta.

W Izraelu pojawi się reklama wizerunkowa informująca o wydarzeniach upamiętniających 65.rocznicę wybuchu Powstania w Getcie Warszawskim w magazynie pokładowym dystrybuowanym na pokładach samolotów El AL (marzec, kwiecień i maj).








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek