Umykające dźwięki
C#$o t!@~~u je5st na+pi623sa
e? Z okazji dni otwartych francuskiego Narodowego Instytutu Młodych Niesłyszących – INJS (Institut National des Jeunes Sourds), które odbyły się 30 i 31 stycznia br, powstał plakat skierowany do rodziców dzieci niesłyszących. Kreacja powstała w agencji BETC Euro RSCG, a celem kampanii było zachęcenie rodziców do nauczania dzieci w środowisku zaadaptowanym do ich potrzeb.
Hasło plakatu – "A l’école un enfant malentendant ne devrait jamais ressentir ce que vous ressentez en ce moment en lisant ces lignes" (W szkole, niesłyszące dziecko nigdy nie powinno odczuwać tego, co wy odczuwacie teraz, czytając te zdania) trzeba rozszyfrować – litery są częściowo pozakrywane i bardzo trudno je odczytać. Zabieg ten miał uświadomić rodzicom, co może przeżywać niesłyszące dziecko w zwykłej szkole. Ponadto, kreacja miała pokazać, że działalność organizacji INJS jest niezbędna. Niesłyszące dzieci mogą zdobywać tam wiedzę, tak jak inne dzieci, ale potrzebują ukierunkowanej pomocy. INJS jest publiczną placówką kształcenia osób niesłyszących w wieku od 3 do 20 lat.
M. Kryńska
zobacz także
-
14.07.2025Kampanie
To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze
-
12.07.2025Kreacje / printy
Kwiaty
-
10.07.2025Kreacje / printy
Nie ma powodu do świętowania
-
08.07.2025Kampanie
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
29.06.2025Kampanie
Prokop oddał głos… psu
-
23.06.2025Kampanie
Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat