logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Umierać po ludzku
11.03.2008
Tematy: Wydarzenia

Umierać po ludzku



Fundacja Agory rozpoczyna zbiórkę 1% podatku na akcję społeczną „Umierać po ludzku”, organizowaną wspólnie z „Gazetą Wyborczą”.

To już trzecia zbiórka 1% podatku prowadzona przez Fundację Agory. Zgromadzone środki organizacja przeznaczy na potrzeby akcji społecznej która ma przybliżyć temat umierania, wspomóc hospicja i promować wolontariat.

Fundacja Agory planuje rozszerzać swoje działania, łącząc akcje prospołeczne prowadzone poszczególnych mediów Agory. – Wszystkie media naszej spółki działają prospołecznie, pomagając potrzebującym w różny sposób oraz promując postawę obywatelską i proekologiczną – mówi Michał Sołtysiak, nowy wiceprezes Fundacji Agory i jednocześnie szef akcji społecznych „Gazety Wyborczej”.

Fundacja będzie nadal finansować i współorganizować akcje społeczne prowadzone przez media Agory, z „Gazetą Wyborczą” na czele (m.in. „Dzieciaki do domu”, „Polska biega”), wspierać kulturę (Nagroda Literacka Nike, „Zeszyty Literackie”) oraz wspomagać finansowo ciężko chore i niepełnosprawne dzieci przez działania prowadzone wspólnie z innymi organizacjami.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek