logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Akcje
   ──────  22.02.2014

Uliczny skrzypek z kasą fiskalną

A Reflection from Variable on Vimeo.



Pan Władysław – uliczny skrzypek z Katowic, stał się głównym bohaterem dokumentu zrealizowanego przez nowojorską agencję Variable, która to na swoim koncie ma współpracę z takimi markami jak Coca Cola czy Nike.

Władysław Tomczyk to postać dobrze znana mieszkańcom Katowic, jak i wszelkim przejezdnym, którzy występy tego ulicznego muzyka mogą podziwiać w stałym punkcie miasta, a więc pod wiaduktem kolejowym, koło jednego z kin. Skrzypka spośród innych grajków wyróżnia nieodłączny atrybut jakim jest kasa fiskalna. Każda osoba, która oferuje pieniądze za występ w zamian otrzymuje paragon. Pan Władysław z powagą podchodzi do swego zajęcia, wszelkie dochody rozlicza, płaci podatki i odprowadza ZUS, być może to nawyki pozostałe po wielu latach prowadzenia własnego sklepu, jednak jak sam mówi: Wiele w swoim życiu przeżyłem, nigdy się nie poddawałem. To są moi słuchacze. To jest moja scena. To jest moje życie.

Projekt, stworzony przez agencję Variable, narodził się w przypadkowej rozmowie z mężczyzną i przekształcił się w krótki dokument. 3 dni spędzone z panem Władysławem odkrywają jego prostą, lecz intrygującą filozofię życia, która bazuje na akceptacji siebie i wykorzystaniu wrodzonych zdolności danej osoby. Jak podkreślają twórcy, zadowolenie, które płynie z takiej formy samorealizacji przewyższa wszelkie formy aprobaty społecznej. Krótki dokument, oprócz porcji widoków śląskich miast i miasteczek, niesie ze sobą dużą dawkę inspiracji.

Ewa Zasada


Nazwa projektu: A reflection

Zasięg: Stany Zjednoczone

Autor: Variable (USA)

Data: 01/2013


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 08.04.2022

    „Pierwsza pomoc ludzkości” – kurs pierwszej pomocy, który uczy tolerancji


  • 23.03.2022

    #KręciNasRecykling – nowa akcja Oponeo.pl na rzecz środowiska naturalnego


  • 15.02.2022

    „Kochaj siebie. Dla zdrowia” – walentynkowa kampania społeczna


  • 03.02.2022

    Electrolux rusza z cyklem słuchowisk dla dzieci „Klimatyczne bajki”


  • 07.01.2022

    Pełnosprawni w miłości – kampania o tym, że wszyscy kochamy tak samo


  • 22.12.2021

    Zdejmij bombkę z choinki w geście solidarności z osobami w spektrum autyzmu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek