Kościół Metodystów na Sri Lance wraz z agencją Saatchi & Saatchi przeprowadził w czasie świątecznym, w grudniu 2008 roku, kampanię "Street Kid", która miała uwrażliwić odbiorców na problem dzieci żyjących na ulicy. Metodyści prowadzą program pomagający najbiedniejszym dzieciom zdobyć odpowiednią edukację, a kampania miała pomóc w zdobyciu funduszy na ten cel.
Kampania, poza telewizją i radiem, miała też miejsce na ulicach miasta Colombo w okolicach centrów handlowych – na chodnikach narysowano klasy do gry uczące alfabetu, postawiono tablicę szkolną i wielkie liczydła na ulicznych ogrodzeniach. Inne liczydła umiejscowiono w pojemniku na gaśnicę.
Dziecięce narzędzia do nauki ustawione przy chodnikach miały za zadanie pokazać, że jeśli dorośli będą lekceważyć konieczność edukacji wszystkich dzieci, to jedynym miejscem ich nauki będzie ulica. To miejsce i niebezpieczne i nie dające możliwości na wyjście z biedy i na lepsze życie w przyszłości.
zobacz także
-
19.05.2025Kampanie
Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta
-
12.05.2025Kampanie
Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…
-
08.05.2025Kampanie
„Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze
-
04.05.2025Kampanie
Robert Lewandowski o wykluczeniu
-
25.04.2025Kreacje / printy
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy