Wielkopostna kampania irlandzkiej organizacji Trócaire w tym roku poświęcona jest ludziom zmuszonym do opuszczenia swoich domów z powodu konfliktów zbrojnych, w jakich biorę udział ich kraje (m.in. Somalia, Uganda, Palestyna, Birma, Sudan, Darfur, Kolumbia). Dla dorosłych to dramat, ale mają większą możliwość poradzenia sobie z ciężką sytuacją, niż dzieci, które są całkowicie bezbronne, a traumatyczne emocje i wspomnienia związane z koniecznością opuszczenia domu, a często i rodziny, pozostaną w nich przez całe życie, które w tak trudnej sytuacji muszą zbudować na nowo. Im dedykowany jest przejmujący spot reklamowy.
W 1989 roku liczba osób wypędzonych ze swoich domów wynosiła 9 milionów, w 2009 – już 26 milionów. Kampania "Hiding places" zachęca do wsparcia finansowego organizacji, która niesie im pomoc medyczną, edukuje dzieci oraz przywozi wodę, żywność i artykuły pierwszej potrzeby.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
12.01.2023
(Nie) witaj szkoło!
-
11.01.2023
Gołąbek pokoju
-
10.01.2023
Palisz czy nie palisz