logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  28.02.2011

Uczniowie nakręcili 600 ekofilmów na konkurs Tesco



Dobiegła końca „lekcja ekologii” prowadzona przez Tesco: konkurs dla szkół – „Ekomania Filmowania”. Ponad 3000 uczniów ze szkół podstawowych i gimnazjalnych przygotowało w sumie ponad 600 ekofilmików o tym, jak dbać o środowisko naturalne, a stronę internetową, na której można je obejrzeć, odwiedziło w ciągu realizacji konkursu ponad 600 tysięcy osób.

Ósma edycja programu miała na celu pokazanie dzieciom, że ekologiczne rozwiązania to prosty sposób na ochronę środowiska naturalnego, a ich rodzicom, że ekologia może być opłacalna również dla nich. Zadaniem w konkursie Tesco dla Szkół – „Ekomania Filmowania” było nakręcenie krótkiego filmiku, prezentującego przykłady przyjaznych środowisku rozwiązań. Uczniowie mogli je poznać m.in. w sklepach sieci Tesco. Niektóre, takie jak Eko Punkty do zbiórki zużytych płyt CD, baterii i kabli, torby ekologiczne lub panele słoneczne i turbiny wiatrowe w wybranych sklepach, widoczne są na pierwszy rzut oka. O pozostałych, takich jak czujniki ruchu, energooszczędne świetlówki lub świetliki, uczniowie dowiedzieli się oglądając na stronie www.tescodlaszkol.pl przygotowany specjalnie dla nich film edukacyjny.

O zwycięstwie zdecydowali internauci – na wszystkie uczestniczące w głosowaniu prace oddano około 700.000 głosów.

W nagrodę za zwycięstwo Tesco funduje dla najlepszych uczestników nowoczesne pracownie multimedialne. Do 30 zwycięskich szkół trafi sprzęt multimedialny o wartości 360.000 zł. Autorzy najciekawszych ekofilmików otrzymają również nagrody w postaci przenośnych odtwarzaczy DVD, a zwycięzcy Grand Prix pojadą na wycieczkę edukacyjną do Londynu.

Rolę ekspertów programu i członków Jury konkursu pełnili – Małgorzata Ohme, psycholog, Małgorzata Łuszczek z Fundacji Partnerstwo dla Środowiska, Mirosław Jakubik, operator i montażysta filmowy oraz prezenter pogody Tomasz Zubilewicz. Na potrzeby realizacji konkursu wziął on udział również w przygotowaniu materiału instruktażowego.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 12.09.2023

    Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF


  • 14.08.2023

    Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!


  • 10.08.2023

    Wsparcie dla pszczół gniazdujących w ziemi w Cementowni Cemex w Chełmie


  • 28.07.2023

    Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


  • 27.07.2023

    Biedronka zamyka obieg polietylenu


  • 18.07.2023

    Trwa nabór do 17. edycji konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju”


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek