logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Hiszpania, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  06.09.2009

Ucieczka przed groźnymi flagami

Your browser does not support the video tag.


Narkotyczna wizja ucieczki przed groźnymi flagami może stać się ponurą rzeczywistością. Dyskusja nad polityką narkotykową toczy się zarówno na forum międzynarodowym, jak i w parlamentach poszczególnych państw. Prawo narkotykowe zliberalizował ostatnio Urugwaj, wpisując się w kierunek polityki innych krajów latynoamerykańskich. To właśnie Urugwaj jest jednym z państw, którego flagi użyto antynarkotykowej kampanii „Flags” prowadzonej we wrześniu w Hiszpanii. W spocie telewizyjnym, przygotowanym przez agencję JWT z Barcelony, wykorzystano flagi państw europejskich i afrykańskich, ale też Salwadoru czy Tajlandii, by pokazać w symboliczny sposób przemyt narkotyków za granicę.

Zawodność systemu wykrywania nielegalnych substancji na granicach czy spryt przemytnika przynoszą sukces akcji, ale, jak ostrzega hasło kampanii, „Get into Drugs Abroad and Any Country Could Be Your Prison”(„Wdepniesz za granicą w narkotyki i każdy kraj stanie się twoim więzieniem”). Tym samym hasłem opatrzono 9 plakatów, z pierwszej edycji kampanii, prezentujących ludzi za flagami państw, które symbolizują więzienne kraty. Tu hasło zdaje się być bardziej spójne z zilustrowaną historią i konsekwencjami, przed którymi ostrzega nadawca. Film to ‘success story’, bo bohaterowi udało się prześlizgnąć przez granice, ale argumentem przestrzegającym przed narkotykami jest tu życie w strachu i permanentnej ucieczce.
K. Kukuła


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Flags
Czas:
2009.9.1 - 2009.9.15
Tematy:
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Hiszpania
Nadawca:
Fundación Ramón Rubial
Media:
Telewizja
Wykonawca:
JWT (Barcelona)
Adresaci:
Ogół społeczeństwa, ludzie młodzi, osoby wyjeżdżające za granicę
Hasło kampani:
Get into drugs abroad and any country could be your prison (Wdepniesz za granicą w narkotyki i każdy kraj stanie się twoim więzieniem)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 02.05.2022

    Alkohol oszukuje


  • 01.05.2022

    Słodkie Święto Pracy


  • 29.04.2022

    I kto tu jest potworem?


  • 28.04.2022

    Gdyby tylko mogły mówić…


  • 27.04.2022

    Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu


  • 26.04.2022

    Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek