W początkowych stadiach raka piersi ciało wysyła bardzo subtelne sygnały, które wskazują na tę chorobę. Ich zrozumienie i wychwycenie jest kluczowe dla wczesnego wykrycia i leczenia nowotworu.
Aby zwrócić uwagę na konieczność wsłuchiwania się w to, co mówi do człowieka jego własny organizm, brazylijski oddział Kimberly-Clark Professional razem z agencją CPC z Bogoty stworzyli print przedstawiający słuchawki… w kształcie piersi.
Pomysł jest jak najbardziej czytelny, ale czy na pewno skuteczny? Reklama nie przedstawia żadnych szczegółów i konkretów dotyczących omawianych sygnałów, a w Internecie trudno jest znaleźć jakiekolwiek poszerzone informacje na temat akcji.W naszej opinii odbiorca komunikatu zostaje z poczuciem, że powinien coś zrobić, ale nie wie jak, a to poważny błąd w przypadku kampanii społecznych.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
06.06.2023
Przerwij przerwę
-
02.06.2023
Inicjatywa Tytoń 21 – mniej młodych ludzi uzależni się od palenia
-
29.05.2023
Green Caffè Nero rusza z inicjatywą #zKawąNaRowerze
-
12.05.2023
„Żywność w Polsce staje się coraz bardziej ekologiczna”
-
17.04.2023
Ruszył Zielony Tydzień. Kupuj eko i dbaj o planetę
-
14.04.2023
„Bank kroków” — centra handlowe nagradzają za chodzenie