Coca-Cola wyprodukowała linię damskich i męskich t-shirtów “Drink 2 Wear” wyprodukowaną z przetworzonych plastikowych butelek. Są one sprzedawane w sieci sklepów Wal-Mart w Stanach Zjednoczonych.
Na koszulkach umieszczono hasła promujące recykling – “Make your Plastic Fantastic” i “Rehash your Trash.”
Stuart Kronauge, wiceprezydent koncernu, zapowiedział, że jeśli 200 milionów Amerykanów kupi t-shirty Coli to będzie to ich wkład w proekologiczne działania firmy, czyli w przetworzenie 700 milionów butelek.
Po raz pierwszy Coca-Cola wytworzyła zrównoważona kolekcję ubrań w 2007 roku. Program Coli “rPET” ma na celu przetwarzanie zużytego plastiku w odzież, torby, portfele i inne dodaki. Na każdym produkcie widnieje metka z numerem PET zrecyklingowanej butelki.
Sprzedaży tych specyficznych ubrań towarzyszy od 30marca br. kampania w telewizji, internecie, prasie i w radiu, zrealizowana przez agencję Martin Agency.
zobacz także
-
20.06.2025Wydarzenia
AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca
-
16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja
-
09.02.2025Wydarzenia
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025Akcje
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024Wydarzenia
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024Wydarzenia
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku