Coca-Cola wyprodukowała linię damskich i męskich t-shirtów “Drink 2 Wear” wyprodukowaną z przetworzonych plastikowych butelek. Są one sprzedawane w sieci sklepów Wal-Mart w Stanach Zjednoczonych.
Na koszulkach umieszczono hasła promujące recykling – “Make your Plastic Fantastic” i “Rehash your Trash.”
Stuart Kronauge, wiceprezydent koncernu, zapowiedział, że jeśli 200 milionów Amerykanów kupi t-shirty Coli to będzie to ich wkład w proekologiczne działania firmy, czyli w przetworzenie 700 milionów butelek.
Po raz pierwszy Coca-Cola wytworzyła zrównoważona kolekcję ubrań w 2007 roku. Program Coli “rPET” ma na celu przetwarzanie zużytego plastiku w odzież, torby, portfele i inne dodaki. Na każdym produkcie widnieje metka z numerem PET zrecyklingowanej butelki.
Sprzedaży tych specyficznych ubrań towarzyszy od 30marca br. kampania w telewizji, internecie, prasie i w radiu, zrealizowana przez agencję Martin Agency.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
30.11.2023
Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade
-
25.10.2023
Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce
-
24.10.2023
Gala Effie Awards Poland 2023
-
13.10.2023
Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!