Tylko telefon mówi „kocham Cię”
Telefon-zabawka nie tylko dzwoni, ale i mówi do odbiorcy "kocham Cię". Nic dziwnego, że jest rozchwytywany.
Ahinsaka, dom dla osób ze szczególnymi potrzebami, mieszczący się na Sri Lance, wyszedł z kampanią fundraisingową podkreślającą potrzebę miłości, o którą trudno w tego typu placówkach. Krótki film o prostym tytule "I love you", zrealizowany przez agencję Leo Burnett Solutions Inc., porusza problem w kontekście Walentynek. Twórcy projektu zachęcają do tego, by 14 lutego uczynić specjalnym dniem dla niepełnosprawnych intelektualnie. Mimo że miliony osób powiedzą wtedy "kocham Cię", jak informuje hasło filmu: "There are children who never hear ‘I love you’ other than on a toy phone" (Są dzieci, które ‘Kocham Cię’ słyszą tylko z telefonu-zabawki).
Kręcone "z ręki" nagranie cechuje się nad wyraz skąpymi środkami wyrazu. Biało-czarne kadry bez zbędnych fajerwerków rejestrują po prostu to, co jest i takie, jakie jest. Przekaz jest szczery i uniwersalny, a efekt poruszający. Czy jednak taka surowa realizacja ma szanse zostać zauważona w mediach zdominowanych przez kreatywne i nowatorskie komunikaty? 2,5 tysiąca wyświetleń na youtube.com to w porównaniu z innymi kampaniami niewysoki wynik.
Marta Reutt
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
18.08.2022
We własnym kubku płacisz mniej. Żabka umożliwia zakup tańszej kawy ze swoim kubkiem
-
11.08.2022
„Adamed Dla Rodziny” – rusza program bezpłatnych badań i porad medycznych
-
09.08.2022
Roboty Automower uczciły 10 urodziny marsjańskiego łazika Curiosity
-
03.08.2022
delio zamraża ceny pięciuset produktów do końca października
-
29.07.2022
AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów