logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Sri Lanka, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna
   ──────  24.12.2012

Tylko telefon mówi „kocham Cię”

Your browser does not support the video tag.


Telefon-zabawka nie tylko dzwoni, ale i mówi do odbiorcy "kocham Cię". Nic dziwnego, że jest rozchwytywany.

Ahinsaka, dom dla osób ze szczególnymi potrzebami, mieszczący się na Sri Lance, wyszedł z kampanią fundraisingową podkreślającą potrzebę miłości, o którą trudno w tego typu placówkach. Krótki film o prostym tytule "I love you", zrealizowany przez agencję Leo Burnett Solutions Inc., porusza problem w kontekście Walentynek. Twórcy projektu zachęcają do tego, by 14 lutego uczynić specjalnym dniem dla niepełnosprawnych intelektualnie. Mimo że miliony osób powiedzą wtedy "kocham Cię", jak informuje hasło filmu: "There are children who never hear ‘I love you’ other than on a toy phone" (Są dzieci, które ‘Kocham Cię’ słyszą tylko z telefonu-zabawki).

Kręcone "z ręki" nagranie cechuje się nad wyraz skąpymi środkami wyrazu. Biało-czarne kadry bez zbędnych fajerwerków rejestrują po prostu to, co jest i takie, jakie jest. Przekaz jest szczery i uniwersalny, a efekt poruszający. Czy jednak taka surowa realizacja ma szanse zostać zauważona w mediach zdominowanych przez kreatywne i nowatorskie komunikaty? 2,5 tysiąca wyświetleń na youtube.com to w porównaniu z innymi kampaniami niewysoki wynik.

Marta Reutt


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
I love you
Czas:
2012.1.30
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna
Kraje:
Sri Lanka
Nadawca:
Ahinsaka: Home for Special Needs Children
Media:
Internet
Wykonawca:
Leo Burnett Solutions Inc., (Sri Lanka)
Adresaci:
Internauci
Hasło kampani:
There are children who never hear ‘I love you’ other than on a toy phone (Są dzieci, które ‘Kocham Cię’ słyszą tylko z zabawkowego telefonu)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 18.08.2022

    We własnym kubku płacisz mniej. Żabka umożliwia zakup tańszej kawy ze swoim kubkiem


  • 11.08.2022

    „Adamed Dla Rodziny” – rusza program bezpłatnych badań i porad medycznych


  • 09.08.2022

    Roboty Automower uczciły 10 urodziny marsjańskiego łazika Curiosity


  • 03.08.2022

    delio zamraża ceny pięciuset produktów do końca października


  • 29.07.2022

    AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek