Tylko telefon mówi „kocham Cię”
Telefon-zabawka nie tylko dzwoni, ale i mówi do odbiorcy "kocham Cię". Nic dziwnego, że jest rozchwytywany.
Ahinsaka, dom dla osób ze szczególnymi potrzebami, mieszczący się na Sri Lance, wyszedł z kampanią fundraisingową podkreślającą potrzebę miłości, o którą trudno w tego typu placówkach. Krótki film o prostym tytule "I love you", zrealizowany przez agencję Leo Burnett Solutions Inc., porusza problem w kontekście Walentynek. Twórcy projektu zachęcają do tego, by 14 lutego uczynić specjalnym dniem dla niepełnosprawnych intelektualnie. Mimo że miliony osób powiedzą wtedy "kocham Cię", jak informuje hasło filmu: "There are children who never hear ‘I love you’ other than on a toy phone" (Są dzieci, które ‘Kocham Cię’ słyszą tylko z telefonu-zabawki).
Kręcone "z ręki" nagranie cechuje się nad wyraz skąpymi środkami wyrazu. Biało-czarne kadry bez zbędnych fajerwerków rejestrują po prostu to, co jest i takie, jakie jest. Przekaz jest szczery i uniwersalny, a efekt poruszający. Czy jednak taka surowa realizacja ma szanse zostać zauważona w mediach zdominowanych przez kreatywne i nowatorskie komunikaty? 2,5 tysiąca wyświetleń na youtube.com to w porównaniu z innymi kampaniami niewysoki wynik.
Marta Reutt
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
25.09.2023
Jedyny słuszny kandydat
-
19.09.2023
Dach nad głową
-
19.09.2023
Paszport do przyszłości
-
18.09.2023
Źrenice
-
18.09.2023
Historia na głosy. Ruszyła nowa kampania Centrum Archiwistyki Społecznej
-
14.09.2023
Najlepsze czasy dla potworów