logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Tydzień Zdrowia w ArcelorMittal
30.10.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Tydzień Zdrowia w ArcelorMittal



Po raz trzeci w ArcelorMittal Poland w październiku obchodzony był Tydzień Zdrowia. Program obchodów został przygotowany w oparciu o analizę potrzeb pracowników, zaś część oferty skierowana była także do ich rodzin i społeczności lokalnych.

Pracownicy mogli poddać się specjalistycznym badaniom videodermatoskopem, oznaczyć poziom glukozy oraz hormonów tarczycy we krwi, a także wykonać lipidogram i zmierzyć ciśnienie krwi. Z wynikami badań mogli się udać do lekarzy specjalistów, a także do dietetyka, który w oparciu o zebrane informacje opracował dietę dopasowaną do ich indywidualnych potrzeb.

Elementem obchodów Tygodnia Zdrowia były także aktywności sportowe. Większość zajęć dostępna była również dla rodzin pracowników. W tym roku odbył się drugi Bieg Hutnika, który po 15-letniej przerwie został przywrócony z okazji zeszłorocznego obchodów Tygodnia Zdrowia. Najmłodszy uczestnik tegorocznej edycji miał 8 lat, zaś najstarszy 72, a w biegu wziął udział także dyrektor generalny ArcelorMittal Poland Manfred Van Vlierberghe. Oferta sportowa objęła także mecze piłki halowej, rodzinną naukę pływania, minigolfa, jak i mobilną ściankę wspinaczkową. Dla podopiecznych przyzakładowych przedszkoli ArcelorMittal Poland zostały zorganizowane konkurencje sportowe z nagrodami.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek