logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Tydzień z wiedzą
18.09.2009
Tematy: Wydarzenia

Tydzień z wiedzą



Czy na śniadanie jemy geny? Czy cechy nabyte przez człowieka w trakcie życia mogą być dziedziczne? Takie pytania zadawał Polakom Instytut Millward Brown SMG/KRC, aby sprawdzić, jakie funkcjonują stereotypy na temat zjawisk naukowych. Wyniki nie stawiają Polaków w najlepszym świetle. „Brak inwestycji w naukę to inwestycja w ignorancję”- można przeczytać na stronie Festiwalu Nauki. 19 września w Warszawie rusza jego 13. edycja, która potrwa do 27 września.

Oficjalne otwarcie odbędzie się w Pałacu Staszica 19 września o godzinie 18:00 debatą „Jacy będziemy – czy humanistyka jest jeszcze potrzebna?”.

W następnych dniach będzie można posłuchać wykładów i podyskutować m.in. o miejscu Polski w kosmicznym wyścigu, emancypacji kobiet czy relacji między biologią a religią i zagrożeniach płynącym z niewłaściwego wykorzystywania odkryć naukowych. Program Festiwalu obejmuje 500 różnych wydarzeń przygotowanych przez ponad 100 placówek naukowych i edukacyjnych w Warszawie.

Festiwal, jak co roku, poruszać będzie problemy z dziedziny nauk humanistycznych i ścisłych. Przewodnicząca Rady Programowej Festiwalu – profesor Magdalena Fikus twierdzi, że tegoroczna edycja ma za zadanie pokazać przydatność wiedzy oraz uświadomić, że naukowcy są świadomi odpowiedzialności za wykorzystanie wyników badań.

Szczegółowy program Festiwalu dostępny jest na www.festiwalnauki.edu.pl
M.Kryńska








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek