logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Tworzą kulturę z Orange
04.09.2014
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Tworzą kulturę z Orange



Fundacja Orange zaprasza organizacje i instytucje pracujące z dziećmi i młodzieżą do zgłaszania swoich pomysłów na działania, w których młodzi uczestnicy wystąpią w roli twórców kultury. Autorzy najciekawszych projektów otrzymają grant na ich realizację. Zgłoszenia konkursowe, w formie krótkich filmów prezentujących pomysł, można nadsyłać do 6 października. Tegoroczna edycja programu Akademia Orange pod hasłem „Uwolnij pomysł” jest objęta honorowym patronatem Małżonki Prezydenta RP Pani Anny Komorowskiej.

Projekty, przyjmowane w ramach prowadzonego od 6 lat programu, mają łączyć w sobie kulturę i nowe technologie. Pod okiem animatorów – z organizacji pozarządowych, domów kultury, muzeów, bibliotek – dzieci i młodzież tworzą np. wirtualne mapy miast, komiksy w ruchu, animacje piaskowe, śpiewające roboty, remiksy, teledyski, medialaby.

Organizacje mogą ubiegać się o granty w ramach dwóch ścieżek: autorskiej – na realizację własnych pomysłów (granty do 30 tysięcy zł) lub inspirowanej – na realizację projektu zainspirowanego jednym z ponad 200 scenariuszy dostępnych na www.akademiaorange.pl (granty do 10 tysięcy zł).

Filmy konkursowe muszą być nadesłane za pomocą formularza na www.akademiaorange.pl/wniosek
do 6 października 2014 r. Następnie wybrane organizacje zostaną zaproszone do drugiego etapu aplikacji. Zwycięskie inicjatywy wyłoni kapituła konkursowa; będą one realizowane od stycznia do czerwca 2015 r. Szczegółowe informacje o tym, jak ubiegać się o grant, można znaleźć na stronie programu.

Wszystkie projekty Akademii Orange są realizowane w partnerstwach przez minimum dwie organizacje. W pięciu edycjach programu przyznano granty na łączną kwotę ponad 6,3 miliona złotych i zrealizowano 219 projektów edukacyjnych. Akademia Orange popiera ideę otwartych zasobów edukacyjnych, dlatego też wszystkie materiały edukacyjne – scenariusze, filmy, publikacje – są udostępniane na licencji Creative Commons uznanie autorstwa 3.0 Polska. Oznacza to, że każdy ma prawo i swobodę korzystania z nich, ulepszania i dzielenia się nimi przy zachowaniu pewnych praw autorskich.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek