logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Twórcza Łódź
21.05.2010
Tematy: Wydarzenia

Twórcza Łódź



Urząd Miasta Łodzi organizuje konkurs „Łódź Proponuje –Innowacyjni i Kreatywni”, którego celem jest propagowanie twórczych i innowacyjnych postaw w biznesie. Ma on przyczynić się do podniesienia poziomu świadomości społecznej na temat znaczenia twórczości i innowacji, jako kompetencji kluczowych dla rozwoju osobistego, społecznego oraz gospodarczego.

Konkurs adresowany do firm jest kontynuacją realizowanego w latach 1994-2000 oraz 2004-2008 projektu na najlepsze łódzkie produkty „Łódź Proponuje”, a jednocześnie częścią realizowanego obecnie przez Urząd Miasta Łodzi projektu „Łódź – Miasto Innowacji”. Ma on promować Łódź, jako dynamicznie rozwijające się miasto.

W ramach konkursu wyodrębnione zostaną usługi oraz produkty, które są nie tylko innowacyjne, lecz również ciekawie zaprojektowane, estetycznie opakowane oraz oryginalnie wypromowane. Nagrody w konkursie zostaną przyznane w trzech kategoriach:
• Innowacyjny Produkt
• Innowacyjna Usługa
• Innowacja Marketingowa.

Zwycięzcy plebiscytu w poszczególnych kategoriach otrzymają dyplomy oraz statuetki, a także będą objęci kampanią promocyjną w ramach projektu „Łódź – miasto innowacji”. Będą promowani w trakcie ogólnopolskich wydarzeń, związanych z tematyką innowacyjności. Jeden z laureatów, dowolnej kategorii, otrzyma Nagrodę Specjalną Prezydenta Miasta Łodzi w wysokości 20 000 zł.

Łódzkie firmy mogą zgłaszać swoje kandydatury do Biura Rozwoju Przedsiębiorczości i Obsługi Inwestora UMŁ do 27 maja br.

Rozwiązanie Konkursu oraz Gala Finałowa odbędzie się 25 czerwca 2010 roku podczas konferencji z cyklu „Łódź – Miasto Innowacji”.
M. Czerepak








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek