Kreacje / printy, Kampanie, Holandia, Ekologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 28.09.2022
Twój ostatni połów
Znakiem rozpoznawczym kampanii realizowanych dla organizacji Sea Shepherd jest niebanalne łączenie wysmakowanych projektów wizualnych z dosadnym, wręcz szokującym przekazem, które niosą (wcześniej pisaliśmy o tym TUTAJ). W kampanii Catch Of The Day 2050 (czyli Połów Dnia w 2050 roku) reguła ta została wykorzystana do maksimum. Z sieci rybackich porzuconych a następnie odłowionych w Morzu Północnym, Ogilvy Social.Lab stworzył kunsztowne plecionki, symbolizujące jedyne „gatunki” ryb i owoców morza, jakie będą dostępne dla konsumentów za niecałe trzydzieści lat.
Przekaz kampanii jest prosty i klarowny: jeśli nie powstrzymamy albo przynajmniej nie wyhamujemy przełowienia, w naszych morzach i oceanach już niebawem będzie więcej sieci niż ryb.
Nazwa kampanii:
Catch Of The Day 2050
Czas:
2022.4
Kraje:
Holandia
Nadawca:
Sea Shepherd
Media:
integrated
Wykonawca:
Ogilvy Social.Lab Amsterdam, Amsterdam, Netherlands
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
03.02.2023
Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?
-
03.02.2023
Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste
-
01.02.2023
Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
27.01.2023
12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku