logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Praca i polityka zatrudnienia, Równouprawnienie i tolerancja, Walka z wykluczeniem społecznym
   ──────  24.01.2008

Twarzą w twarz



Czy możliwe jest narzekanie na brak pracy? Na pewno niejednokrotnie myśleliśmy sobie jak świetnie byłoby nie musieć pracować. Są jednak tacy, dla których posiadanie jakiegokolwiek nawet zatrudnienia jest powodem do radości i dumy. I to nie ze względu na wymiar ekonomiczny.

Osoby, które miały problemy ze zdrowiem psychicznym i doświadczyły pobytu w szpitalu psychiatrycznym w przeważającej większości przypadków mają problem ze znalezieniem pracy. Pracodawcy niechętnie ich zatrudniają i powierzają najmniejsze choćby obowiązki. Najczęściej ze względu na niewiedzę o możliwościach i umiejętnościach takich osób oraz ze zwykłego strachu przed nimi.

Zespół Regionalny Koalicji na rzecz Zdrowia Psychicznego przy wsparciu TBWA Telescope przygotował kampanię społeczną mającą na celu rozpowszechnienie w Polsce modelu domów – klubów Zatrudnienia Przejściowego, których na świecie działa ponad 400.

Nowojorska idea clubhouse, czy też inaczej Domów pod Fontanną, polega na przygotowywaniu osób hospitalizowanych psychiatrycznie do podjęcia stałej pracy. Jak piszą organizatorzy tej akcji, placówki te "motywują i przygotowują osoby z problemami zdrowia psychicznego do podjęcia i kontynuowania zatrudnienia na otwartym rynku pracy, a jednocześnie przekonują i wspierają pracodawców w gotowości ich zatrudniania".

Przygotowana kampania przypomina także o tym, że użyteczna i pożądana przez pracodawcę praca spełnia dodatkowo funkcję rehabilitacji.

Na rzecz kampanii przygotowano spoty radiowe oraz citylighty użyczone przez firmę AMS.
opr. mateoosz


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Twarzą w twarz z rynkiem pracy - Model Zatrudnienia Przejściowego
Czas:
2008.1.23 - 2008.2.29
Tematy:
Praca i polityka zatrudnienia, Równouprawnienie i tolerancja, Walka z wykluczeniem społecznym
Kraje:
Polska
Nadawca:
Zespół Regionalny Koalicji na rzecz Zdrowia Psychicznego
Media:
Radio, outdoor
Wykonawca:
TBWA\TELESCOPE
Adresaci:
Pracodawcy
Hasło kampani:
Wygrałem kontrakt! I znowu szaleję a radości...





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 12.05.2022

    „Druh znaczy przyjaciel” – Dem zaprojektował polsko-ukraiński słowniczek dla dzieci


  • 11.05.2022

    Dzień bez Śmiecenia — inauguracja letniej edycji Operacji Czysta Rzeka


  • 10.05.2022

    Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy


  • 06.05.2022

    Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta


  • 04.05.2022

    Globalny raport o pracy hybrydowej 2022


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek