logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Twarz bez twarzy
09.03.2010
Tematy: Kampanie, Izrael, Walka z przemocą

Twarz bez twarzy



Kolejny przykład efektywnej kampanii internetowej, przeprowadzonej przy zerowym nakładzie finansowym. W ciągu zaledwie czterech dni miało z nią kontakt około 30.000 użytkowników, a sukces akcji zachęcił nadawców do powtarzania jej co roku.

Izraelska organizacja L.O. Combat Violence Against Women na okoliczność Dnia Kobiet zorganizowała akcję mającą na celu zwiększenie świadomości problemu przemocy wobec kobiet. Cztery dni przed wspomnianym świętem rozesłano maile z apelem o zmianę zdjęcia profilowego na Facebooku na obraz przedstawiający kontury kobiecej głowy. Na wypełniającym je białym tle widniał napis „Wspierając kobiety, które nie mogą pokazać swoich twarzy”. Rysunek przypominał domyślne zdjęcie, które widoczne jest na stronie użytkownika w przypadku braku zdjęcia profilowego. Adresaci, którzy odpowiedzieli pozytywnie na apel, z własnej inicjatywy przesyłali wiadomość znajomym, poszerzając zasięg akcji.

L.O. funkcjonuje od 1977 roku, prowadzi trzy schroniska dla kobiet i dzieci – ofiar przemocy oraz kilka telefonów zaufania w języku hebrajskim i rosyjskim (ze względu na licznych w Izraelu imigrantów z dawnego ZSRR). W jej działalność zaangażowani są pracownicy socjalni, psychologowie, psychoterapeuci i prawnicy.

Strona kampanii: www.no2violence.co.il
A. Postek



Nazwa kampanii:
Faceless Facebook
Czas:
2010.3.4 - 2010.3.8
Nadawca:
L.O. Combat Violence Against Women
Media:
Internet
Wykonawca:
ACW Grey (Israel)
Adresaci:
Użytkownicy serwisu Facebook
Hasło kampani:
If you have Facebook, thousands of women need your help (Jeśli korzystasz z Facebooka, tysiące kobiet potrzebują Twojej pomocy)





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek