logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Trzy reguły dobrych treści dla mediów
30.03.2015
Tematy: Wydarzenia

Trzy reguły dobrych treści dla mediów



Organizatorzy Kongresu Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie przypominają o kilku zasadach tworzenia dobrych materiałów dla mediów. Reguły, którymi rządzi się dobry content, będą jednym z tematów poruszanych podczas spotkania 23 i 24 kwietnia.

Prowadzący Kongres ujmują podstawowe zasady w trzech punktach: „Zapomnij dla kogo pracujesz” – informacje prasowe powinny być tworzone dla czytelników – grupy docelowej, z uwzględnieniem ich preferencji, nie zaś z myślą o końcowym raporcie z efektów skierowanym do klienta; „Nie jesteś fabryką treści” – lepiej tworzyć mniej, ale dobrych artykułów, sukces osiąga się wtedy, gdy dany temat zaintryguje branżę, a dla dziennikarzy przesyłane materiały staną się wiarygodnym i cennym merytorycznie źródłem; „Zapytaj dziennikarzy” – należy być na bieżąco, śledzić trendy, analizować zmiany, wsłuchiwać się w dyskusje odbiorców i wyciągać z nich wnioski, a jeszcze więcej PR-owiec zyska budując partnerskie relacje z dziennikarzami, którzy mogą podsunąć pomysł na artykuł lub podzielić się informacjami o preferencjach czytelników.

Okazją do konfrontacji opinii na temat działań medialnych będzie tegoroczny Kongres Profesjonalistów Public Relations. Podczas wydarzenia m.in. Maciej Orłoś, Grzegorz Miecugow i Tomasz Machała opowiedzą o blaskach i cieniach współpracy z piarowcami. W programie znajdują się także wystąpienia ekspertów branży PR oraz praktyczne warsztaty.

Organizatorami Kongresu są firmy Newsline oraz Ideo, zaś głównymi partnerami Urząd Miasta Rzeszowa, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, a także Związek Firm Public Relations.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek