logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  30.03.2015

Trzy reguły dobrych treści dla mediów



Organizatorzy Kongresu Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie przypominają o kilku zasadach tworzenia dobrych materiałów dla mediów. Reguły, którymi rządzi się dobry content, będą jednym z tematów poruszanych podczas spotkania 23 i 24 kwietnia.

Prowadzący Kongres ujmują podstawowe zasady w trzech punktach: „Zapomnij dla kogo pracujesz” – informacje prasowe powinny być tworzone dla czytelników – grupy docelowej, z uwzględnieniem ich preferencji, nie zaś z myślą o końcowym raporcie z efektów skierowanym do klienta; „Nie jesteś fabryką treści” – lepiej tworzyć mniej, ale dobrych artykułów, sukces osiąga się wtedy, gdy dany temat zaintryguje branżę, a dla dziennikarzy przesyłane materiały staną się wiarygodnym i cennym merytorycznie źródłem; „Zapytaj dziennikarzy” – należy być na bieżąco, śledzić trendy, analizować zmiany, wsłuchiwać się w dyskusje odbiorców i wyciągać z nich wnioski, a jeszcze więcej PR-owiec zyska budując partnerskie relacje z dziennikarzami, którzy mogą podsunąć pomysł na artykuł lub podzielić się informacjami o preferencjach czytelników.

Okazją do konfrontacji opinii na temat działań medialnych będzie tegoroczny Kongres Profesjonalistów Public Relations. Podczas wydarzenia m.in. Maciej Orłoś, Grzegorz Miecugow i Tomasz Machała opowiedzą o blaskach i cieniach współpracy z piarowcami. W programie znajdują się także wystąpienia ekspertów branży PR oraz praktyczne warsztaty.

Organizatorami Kongresu są firmy Newsline oraz Ideo, zaś głównymi partnerami Urząd Miasta Rzeszowa, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, a także Związek Firm Public Relations.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 30.11.2023

    Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade


  • 27.11.2023

    Rusza 23. MFF Watch Docs — start w najbliższy piątek


  • 23.11.2023

    „Sernik z kamieniami” już w sprzedaży!


  • 20.11.2023

    Po raz dziesiąty Mosznowładcy zapuszczają wąsy i badają mężczyzn w całej Polsce 


  • 15.11.2023

    Zapraszamy na webinar dla mediów – jak nie stygmatyzować osób w kryzysie psychicznym


  • 27.10.2023

    „Tęczowy Piątek” pod patronatem Wysokieobcasy.pl i Wyborcza.pl 


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek