Dziś odbyła się światowa premiera filmu promującego akcję Godzina dla Ziemi, organizowanej przez World Wildlife Fund. Trzyminutowy materiał, który można obejrzeć na Facebooku i YouTube, prezentuje jak obchodzono akcję w roku 2010 w 128 krajach. Jest także zapowiedzią przyszłorocznej edycji akcji, która będzie miała miejsce 26 marca.
Akcja odbywa się od 2007 roku, kiedy to dwa miliony mieszkańców Sydney wyłączyło na godzinę światła, by zaprotestować przeciwko zmianom klimatycznym. W tym roku w akcji wzięło udział 1, 3 miliarda osób.
Poza reportażem z tegorocznych działań – wyłączeniu świateł towarzyszyły zabawy uliczne, koncerty, zbiorowe spotkania, palenie świec – elementem filmu są także wypowiedzi ambasadorów Godziny dla Ziemi, w tym Arcybiskupa Desmonda Tutu i włoskiego piłkarza Francesco Totti.
Spot przygotowali niezależny producent Village Roadshow oraz studio animacji Animal Logic. Tłem muzycznym jest piosenka „Sweet Disposition” australijskiego zespołu The Temper Trap.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
30.09.2024
Szkoła kontra smartfony
-
28.09.2024
#TataTeżCzyta2024 — podsumowanie kampanii
-
27.09.2024
Filary życiowe młodzieży. Wnioski z badania dla Politechniki Wrocławskiej
-
27.09.2024
25 lat Galerii Rusz