logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Trzy darowizny od Banku BPH
28.10.2015
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Trzy darowizny od Banku BPH



Bank BPH wesprze finansowo trzy organizacje pozarządowe w ramach akcji „TAK na dobrą sprawę”.

Spośród przesłanych zgłoszeń wytypowano siedem organizacji, które dostały szansę zaprezentowania swojej działalności i osiągnięć – a tym samym możliwość zdobycia finansowego wsparcia. Na podstawie krótkich materiałów filmowych przygotowanych przez organizacje, internauci wybiorą trzy, które otrzymają od Banku BPH darowizny.

Organizacja, która zbierze najwięcej głosów otrzyma wsparcie w wysokości 50 tys. zł, druga w kolejności 30 tys. zł, trzecia – 20 tys. zł. Zwycięzcy będą musieli przeznaczyć te środki na realizację celów statutowych lub zadeklarowany cel, zgodny ze statutem danej organizacji.

Internauci mogą głosować do 20 listopada br. na stronie www.bph.pl/taknadobrasprawe. Organizacje pozarządowe, na które można oddać głos w akcji to: Fundacja Alivia,Fundacja SYNAPSIS, Krajowy Fundusz na rzecz Dzieci, Poza Horyzonty Fundacja Jaśka Meli, Rak’n’Roll, Stowarzyszenie „Jeden Świat” – SCI Poland, Towarzystwo Inicjatyw Twórczych „ę”.

Akcja będzie relacjonowana i wspierana działaniami komunikacyjnymi na facebookowym profilu Banku BPH Make Life Fair.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek