Ruszyła kolejna odsłona kampanii Prowadzę – jestem trzeźwy. Jej layout został wyłoniony podczas konkursu na plakat trzeciej edycji tej akcji.
24 lipca na ulice Warszawy wyjechały pierwsze autobusy z tablicą "Trzeźwy". Wkrótce w Warszawie pojawi się 50 tramwajów z podobnymi plakatami. W ramach akcji rozmieszczonych zostanie ok. 2 tys. billboardów na wiatach przystankowych i środkach komunikacji miejskiej, przedstawiających plakat zaprojektowany przez Przemysława Bukowskiego.
Kampania propagująca trzeźwość na polskich drogach zorganizowana została przez ks. Piotra Brząkalika, duszpasterza trzeźwości Archidecezji Katowickiej.
Patronat nad kampanią objęli: abp Damian Zimoń – Metropolita Katowicki, Ministerstwo Infrastruktury, Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce, Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej. Kampanię wspierają: ZTM Warszawa oraz przewoźnicy komunikacji miejskiej ze Śląska, Krakowa, Wrocławia, Bielska-Białej i Płocka.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom
-
11.02.2025
365 dni
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
09.02.2025
W pełnym wymiarze. PAH przeciw stereotypom