Akcja „Trzeźwość” została zainicjowana w 1999 roku. Promuje odpowiedzialne postawy wśród kierowców – zwłaszcza wśród tych, którzy dopuszczają się prowadzenia pojazdu w stanie nietrzeźwym. Reklamy pojawiają się w telewizji, prasie, radiu oraz na billboardach, citylightach i autobusach. Autorem logo i plakatów z lat 1999 – 2005 jest prof. Jan Roman Kalarus – plakacista, malarz, rysownik, drzeworytnik, designer.
Więcej o samej kampanii: Trzeźwe decyzje
zobacz także
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…
-
25.04.2025Kreacje / printy
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
14.04.2025Kreacje / printy
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
28.03.2025Kreacje / printy
Strzelanina
-
26.03.2025Kreacje / printy
Znikający świergot
-
24.03.2025Kreacje / printy
Konkretna ochrona