W portugalskich aptekach rozwieszono pomocne przy organizacji kolejki do kasy reklamy złożone z numerków. Przedstawiały zniszczoną chińską prowincję Sichuan – 12 maja 2008 roku miało tam miejsce trzęsienie ziemi o sile 8 stopni w skali Richtera, które spowodowało śmierć kilkudziesięciu tysięcy ludzi.
Zdjęcie składało się z numerków do kolejki w aptece. Po zerwaniu kolejnych, znikał smutny obraz zniszczonej kataklizmem prowincji Sichuan i pokazywał się drugi plakat z podziękowaniami i numerem konta, na które można wpłacać datki. Reklamy pokazywały nie tylko kto po kim stoi w kolejce, ale przede wszystkim, że nadszedł czas by wszyscy pomogli ofiarom klęski żywiołowej.
Katastrofy naturalne to zjawiska dotykające wielu ludzi na całym świecie. Trudno jest samemu „stanąć na nogi” po takim przeżyciu. Inicjator kampanii, organizacja AMI, pomaga w takich sytuacjach; pozyskuje pieniądze, angażuje się w kampanie społeczne i, co najważniejsze, wysyła w miejsce dotknięte katastrofami lekarzy i pielęgniarki.
K. Kamińska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
28.03.2024
Dla psa mafia!
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne
-
21.03.2024
Załóż, że mogę
-
06.03.2024
Dzieci przegrywają wojnę ZAWSZE
-
05.03.2024
Cicho! Sza!
-
04.03.2024
Mistrzowskie listy miłosne