W portugalskich aptekach rozwieszono pomocne przy organizacji kolejki do kasy reklamy złożone z numerków. Przedstawiały zniszczoną chińską prowincję Sichuan – 12 maja 2008 roku miało tam miejsce trzęsienie ziemi o sile 8 stopni w skali Richtera, które spowodowało śmierć kilkudziesięciu tysięcy ludzi.
Zdjęcie składało się z numerków do kolejki w aptece. Po zerwaniu kolejnych, znikał smutny obraz zniszczonej kataklizmem prowincji Sichuan i pokazywał się drugi plakat z podziękowaniami i numerem konta, na które można wpłacać datki. Reklamy pokazywały nie tylko kto po kim stoi w kolejce, ale przede wszystkim, że nadszedł czas by wszyscy pomogli ofiarom klęski żywiołowej.
Katastrofy naturalne to zjawiska dotykające wielu ludzi na całym świecie. Trudno jest samemu „stanąć na nogi” po takim przeżyciu. Inicjator kampanii, organizacja AMI, pomaga w takich sytuacjach; pozyskuje pieniądze, angażuje się w kampanie społeczne i, co najważniejsze, wysyła w miejsce dotknięte katastrofami lekarzy i pielęgniarki.
K. Kamińska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
12.01.2023
Plastikowe łożyska
-
12.01.2023
(Nie) witaj szkoło!
-
11.01.2023
Gołąbek pokoju