W portugalskich aptekach rozwieszono pomocne przy organizacji kolejki do kasy reklamy złożone z numerków. Przedstawiały zniszczoną chińską prowincję Sichuan – 12 maja 2008 roku miało tam miejsce trzęsienie ziemi o sile 8 stopni w skali Richtera, które spowodowało śmierć kilkudziesięciu tysięcy ludzi.
Zdjęcie składało się z numerków do kolejki w aptece. Po zerwaniu kolejnych, znikał smutny obraz zniszczonej kataklizmem prowincji Sichuan i pokazywał się drugi plakat z podziękowaniami i numerem konta, na które można wpłacać datki. Reklamy pokazywały nie tylko kto po kim stoi w kolejce, ale przede wszystkim, że nadszedł czas by wszyscy pomogli ofiarom klęski żywiołowej.
Katastrofy naturalne to zjawiska dotykające wielu ludzi na całym świecie. Trudno jest samemu „stanąć na nogi” po takim przeżyciu. Inicjator kampanii, organizacja AMI, pomaga w takich sytuacjach; pozyskuje pieniądze, angażuje się w kampanie społeczne i, co najważniejsze, wysyła w miejsce dotknięte katastrofami lekarzy i pielęgniarki.
K. Kamińska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.01.2025
Seniorzy, którzy nie istnieją
-
17.01.2025
Świat się nie zawali
-
15.01.2025
Nie do zastąpienia
-
14.01.2025
Między bajki włożyć
-
13.01.2025
Literówka
-
10.01.2025
Gnicie mózgu