logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Akcje
   ──────  31.03.2010

Trzeba się myć



O wielu problemach społecznych mówi się, pisze i organizuje kampanie na ich temat, natomiast „o problemie higieny osobistej cisza, choć taki istnieje w naszym kraju i nie trzeba go szukać z lupą – czujemy ten temat na co dzień (środki komunikacji, sklepy, miejsca użyteczności publicznej itd.)” – zwraca uwagę Karolina Kępa, autorka projektu reklam zachęcających do dbania o higienę – pracy magisterskiej powstałej pod kierunkiem prof. Jana Nuckowskiego. Tłumaczy, że odczuwalny brak higieny u osób z najbliższego otoczenia nie tylko pogarsza samopoczucie tych, którzy go doświadczają, ale też źle wpływa na stosunki międzyludzkie.

Podstawowym nośnikiem kampanii o higienie miałyby być zapachowe ulotki (zapach pojawia się na nadgarstku po potarciu nim o wskazane miejsce na powierzchni papieru) w formacie pocztówek. Jedna strona przedstawia niepożądany stan braku czystości symbolizowany przez ryby i brudne skarpety, a druga, zapachowa – pożądany zapach świeżości pod postacią owoców i kwiatów. Autorka wyszła z założenia, że ludzie przyzwyczajają się do swojego brzydkiego zapachu i nie czują go – poruszyć ich może i otrzeźwić świeżość i piękno nowych zapachów występujących w kontraście do starych dobrze znanych.

Nazwa projektu:
Kampania o higienie osobistej

Zasięg (kraj/kraje):
Polska

Autor:
Karolina Kępa

Data:
07/2006


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 08.04.2022

    „Pierwsza pomoc ludzkości” – kurs pierwszej pomocy, który uczy tolerancji


  • 23.03.2022

    #KręciNasRecykling – nowa akcja Oponeo.pl na rzecz środowiska naturalnego


  • 15.02.2022

    „Kochaj siebie. Dla zdrowia” – walentynkowa kampania społeczna


  • 03.02.2022

    Electrolux rusza z cyklem słuchowisk dla dzieci „Klimatyczne bajki”


  • 07.01.2022

    Pełnosprawni w miłości – kampania o tym, że wszyscy kochamy tak samo


  • 22.12.2021

    Zdejmij bombkę z choinki w geście solidarności z osobami w spektrum autyzmu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek