logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Trwają zgłoszenia dobroczynnych firm
11.01.2016
Tematy: Wydarzenia

Trwają zgłoszenia dobroczynnych firm



Do 4 lutego można zgłaszać wnioski w XIX edycji Konkursu „Dobroczyńca Roku”. Zgłoszenia przyjmowane są zarówno bezpośrednio od zainteresowanych firm, jak i wspieranych przez nie organizacji. Laureaci zostaną ogłoszeni na gali finalowej w czerwcu 2016.

W konkursie firmy są nagradzane w pięciu kategoriach, a od tego roku w nowej, szóstej kategorii, osobno nagradzane są fundacje korporacyjne. Firmy mogą zgłaszać się samodzielnie w kategoriach:

  • Strategia społecznego zaangażowania
  • Wolontariat pracowniczy
  • Nowe technologie w społecznym zaangażowaniu

Organizacje mogą zgłaszać firmy i fundacje korporacyjne, które wsparły ich działania w kategoriach:

  • Projekt społeczny
  • Zaangażowanie lokalne
  • Fundacja korporacyjna – projekt społeczny

Regulamin, wnioski i informacje o konkursie znajdują się na stronie wniosek.dobroczyncaroku.pl. W poprzednich latach tytuł „Dobroczyńca Roku” otrzymały m.in.: Orange Polska, Teatr Kamienica, Tesco, Program III Polskiego Radia, Żywiec Zdrój, PKO BP, Kompania Piwowarska, T-Mobile Polska S.A., Radisson Blu Hotel Kraków (UBM – HPG Sp. z o. o.)., Dom Towarowy Bracia Jabłkowscy, Transition Technologies S.A., DB Schenker Logistics, Bayer Sp. z o.o., Piekarnia RYNEK i inni.

Organizatorem Konkursu jest Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce. Fundatorem tegorocznej edycji Konkursu jest Polsko-Amerykańska Fundacja Wolności. Audytorem Konkursu jest firma EY.

Konkurs wspierają: Konfederacja „Lewiatan”, Business Centre Club, Pracodawcy RP, United Nations Global Compact Poland, Związek Firm Public Relations, Freshmail. Patronami medialnymi tegorocznej edycji są: CSRinfo.org, odpowiedzialnybiznes.pl, kampaniespołeczne.pl, ngo.pl, CRnavigator, Marketing przy kawie.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek