Do 4 lutego można zgłaszać wnioski w XIX edycji Konkursu „Dobroczyńca Roku”. Zgłoszenia przyjmowane są zarówno bezpośrednio od zainteresowanych firm, jak i wspieranych przez nie organizacji. Laureaci zostaną ogłoszeni na gali finalowej w czerwcu 2016.
W konkursie firmy są nagradzane w pięciu kategoriach, a od tego roku w nowej, szóstej kategorii, osobno nagradzane są fundacje korporacyjne. Firmy mogą zgłaszać się samodzielnie w kategoriach:
- Strategia społecznego zaangażowania
- Wolontariat pracowniczy
- Nowe technologie w społecznym zaangażowaniu
Organizacje mogą zgłaszać firmy i fundacje korporacyjne, które wsparły ich działania w kategoriach:
- Projekt społeczny
- Zaangażowanie lokalne
- Fundacja korporacyjna – projekt społeczny
Regulamin, wnioski i informacje o konkursie znajdują się na stronie wniosek.dobroczyncaroku.pl. W poprzednich latach tytuł „Dobroczyńca Roku” otrzymały m.in.: Orange Polska, Teatr Kamienica, Tesco, Program III Polskiego Radia, Żywiec Zdrój, PKO BP, Kompania Piwowarska, T-Mobile Polska S.A., Radisson Blu Hotel Kraków (UBM – HPG Sp. z o. o.)., Dom Towarowy Bracia Jabłkowscy, Transition Technologies S.A., DB Schenker Logistics, Bayer Sp. z o.o., Piekarnia RYNEK i inni.
Organizatorem Konkursu jest Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce. Fundatorem tegorocznej edycji Konkursu jest Polsko-Amerykańska Fundacja Wolności. Audytorem Konkursu jest firma EY.
Konkurs wspierają: Konfederacja „Lewiatan”, Business Centre Club, Pracodawcy RP, United Nations Global Compact Poland, Związek Firm Public Relations, Freshmail. Patronami medialnymi tegorocznej edycji są: CSRinfo.org, odpowiedzialnybiznes.pl, kampaniespołeczne.pl, ngo.pl, CRnavigator, Marketing przy kawie.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
14.04.2025
Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!
-
23.03.2025
Operacja Czysta Rzeka
-
20.03.2025
Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025