logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  20.02.2015

Trwają zgłoszenia do konkursu PRotony



Od 10 lutego można zgłaszać kandydatury specjalistów ds. komunikacji do konkursu PRotony. Mogą w nim startować osoby z firm PR, działów PR-owskich firm i korporacji, administracji publicznej, organizacji non-profit, jak również osoby zajmujące się edukacją PR-owską, działaniami w social mediach, a także debiutujące w zawodzie PR-owca. Zgłoszenia można przesyłać do 10 marca 2015.

PRoto.pl, organizator konkursu, w tej edycji po raz trzeci współpracuje z Fundacją Polskiego Godła Promocyjnego, której specjaliści wybiorą swojego laureata wśród tych, którzy tej ocenie będą się chcieli poddać. Konkurs honorowym patronatem objął także Minister Gospodarki.

Oprócz tego spośród wszystkich zgłoszonych, którzy zgodzą się na udział w konkursie i/lub wypełnią zgłoszenia, zainteresowani specjaliści ds. komunikacji, którzy nie są członkami AEPR-u, będą wybierać kandydata do Nagrody Publiczności.

W tej edycji konkursu zostaną ocenione osiągnięcia od 1 stycznia 2014 do 31 grudnia 2014. Uwzględniane będą zarówno całoroczne dokonania, jak również wyróżniające się rezultaty pojedynczych projektów i kampanii.

Podczas tegorocznej dziewiątej edycji konkursu PRotony pretendenci do wygranej w kategorii -osoba/zespół ds. kampanii w social mediach – będą walczyć także o nagrodę specjalną Instytutu Monitorowania Mediów. IMM przyzna laureatowi w tym roku monitoring internetu aMI na okres trzech miesięcy.

Zgłoszonych kandydatów ocenią członkowie Akademii Ekspertów PR, którą tworzy grono specjalistów działających w branży PR; wśród nich są także wszyscy laureaci dotychczasowych edycji konkursu. Przebieg głosowania będzie jawny – jego wyniki oraz decyzje poszczególnych członków Akademii Ekspertów PR zostaną w całości opublikowane na stronie PRotonów po Gali konkursowej. Głosowanie odbędzie się drogą elektroniczną, a aplikacje będą punktowane przez AEPR wg regulaminu. Nad przebiegiem głosowania będzie czuwać audytor: kancelaria Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy.

Wszystkie informacje na temat konkursu i jego poszczególnych etapów oraz lista członków Akademii Ekspertów PR znajdują się na stronie www.protony.pl. 

Sponsorem strategicznym konkursu jest Instytut Monitorowania Mediów. Partnerem Strategicznym konkursu jest Teatr Syrena. Głównym patronem medialnym konkursu Harvard Business Review. Patronami medialnymi są magazyny: EGO, Marketing w Praktyce i Brief oraz portale Biznes.pl i NowyMarketing.pl. Portal kampaniespoleczne.pl jest partnerem kategorii osoba/zespół ds. komunikacji instytucji/administracji publicznej oraz osoba/zespół ds. komunikacji w organizacji pozarządowej/fundacji. Przyjacielem konkursu został ponadto program konferencyjny Sukces Pisany Szminką. Partnerem filmowym konkursu jest TV HR, a partnerami Gali: Rent Design, Kompania Piwowarska, Sony, statuetkiszklane.pl i M-DUO Models.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 02.06.2023

    Inicjatywa Tytoń 21 – mniej młodych ludzi uzależni się od palenia


  • 01.06.2023

    Drzewo Roku 2023 – rozpoczynamy głosowanie!


  • 31.05.2023

    „Dyskryminacja osób z niepełnosprawnościami” – premiera raportu Fundacji Avalon


  • 29.05.2023

    Green Caffè Nero rusza z inicjatywą #zKawąNaRowerze


  • 24.05.2023

    Wiosenny Dzień Charta


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek