logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  24.04.2015

Trwa Kongres Profesjonalistów PR



23 kwietnia w Rzeszowie rozpoczął się Kongres Profesjonalistów Public Relations. W konferencji bierze udział blisko 300 uczestników – praktyków biznesu i naukowców. W tym roku dyskusje skoncentrowane są na temacie relacji z mediami, dlatego wśród zaproszonych gości znaleźli się również dziennikarze znani z telewizji, prasy oraz serwisów internetowych. Jest to 15 konferencja z cyklu branżowych spotkań. 

Uczestnicy spotkania przez dwa dni dyskutować będą o najlepszych kampaniach, trendach i wyzwaniach oraz o tym, co wymaga poprawy w praktyce polskiego PR-u. 

Media relations to jedno z najczęściej wykorzystywanych narzędzi budowania wizerunku. Niestety te działania przysparzają praktykom PR-u wielu trudności. Słabo oceniają je również dziennikarze, którzy skarżą się między innymi na słabą jakość materiałów, częste telefony i wysyłanie informacji na oślep. Nie zawsze zadowoleni z efektów są także klienci. Podczas Kongresu Grzegorz Miecugow, dziennikarz i wydawca TVN24, Maciej Orłoś, dziennikarz TVP oraz Tomasz Machała, redaktor naczelny i dyrektor zarządzający naTemat.pl podpowiedzą, jak współpracować z mediami, jak tworzyć dobry content, a także co zrobić, aby dobrze zaprezentować się podczas wystąpień przed kamerami. – Spróbujemy skonfrontować opinię na temat postrzegania pracy piarowców przez przedstawicieli mediów, a jedocześnie zweryfikować je z oczekiwaniami klientów – mówi dr Dariusz Tworzydło, prezes Exacto.

Rozwój social media, pojawienie się rozwiązań technologicznych wspierających kontakty z dziennikarzami to zagadnienia, do których nawiązywać będą zaproszeni goście – najpierw podczas kilku bloków prelekcji, a drugiego dnia w trakcie praktycznych warsztatów. Lista prelegentów to 30 nazwisk, wśród których są przedstawiciele agencji piarowych i interaktywnych, instytucji naukowych i badawczych oraz oczywiście mediów. Podczas Kongresu wystąpią m.in.: Marcin Bochenek, dyrektor projektów strategicznych NASK, Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji i public relations nc+, Joanna Malinowska-Parzydło, CEO Personal Brand Institute, Adam Łaszyn, prezes zarządu Alert Media Communications, Aleksandra Zarychta-Kuzalska, Brand PR Manager Kompani Piwowarskiej, Paweł Trochimiuk, prezes zarządu Partner of Promotion, Bohdan Pawłowicz, właściciel PBS Solutions, dr Krystian Dudek, prezes zarządu PSPR, właściciel instytutu PUBLICO.

Organizatorami Kongresu są firmy Newsline oraz Ideo, zaś głównymi partnerami Województwo Podkarpackie, Miasto Rzeszów, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, a także Związek Firm Public Relations. Sponsorem głównym jest firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.

Szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej: www.kongresprofesjonalistow.pl. 


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 04.12.2023

    Wystawa „To sztuka być sobą” — w przestrzeni miejskiej Torunia


  • 30.11.2023

    Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade


  • 27.11.2023

    Rusza 23. MFF Watch Docs — start w najbliższy piątek


  • 23.11.2023

    „Sernik z kamieniami” już w sprzedaży!


  • 20.11.2023

    Po raz dziesiąty Mosznowładcy zapuszczają wąsy i badają mężczyzn w całej Polsce 


  • 15.11.2023

    Zapraszamy na webinar dla mediów – jak nie stygmatyzować osób w kryzysie psychicznym


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek