Od 23 marca do 30 kwietnia można głosować na najlepsze inicjatywy pozarządowe ubiegłego roku. 40 inicjatyw, zrealizowanych w zeszłym roku przez organizacje pozarządowe zostały nominowane do nagrody głównej w konkursie S3KTOR 2015. Wśród nich są kampanie społeczne, projekty artystyczne, pikniki rodzinne, wydarzenia kulturalne i sportowe.
Konkurs S3KTOR, organizowany przez m. st. Warszawa to okazja do pokazania i wypromowania najlepszych inicjatyw podjętych przez organizacje pozarządowe. Do tej pory w pięciu edycjach konkursu wzięło udział blisko 700 inicjatyw. Kategorie to między innymi: edukacja, ekologia i środowisko przyrodnicze, kultura i sztuka, projekty społeczne, przestrzeń miejska, społeczeństwo obywatelskie i prawa człowieka, społeczność lokalna, sport i rekreacja, zdrowie, a także kategoria projekty wielowymiarowe, która skupia wszystkie inicjatywy, które wykraczają poza jedną kategorię konkursową.
Do tegorocznej, szóstej edycji konkursu zgłoszono 119 inicjatyw. Najwięcej zgłoszeń nadesłano w kategoriach: „Kultura i Sztuka” oraz „Projekty wielowymiarowe”. Spośród zgłoszonych inicjatyw 40 zostało nominowanych do Nagrody Głównej. W konkursie S3KTOR nominacji dokonują same organizacje pozarządowe. Dzieje się tak dzięki Komisjom Dialogu Społecznego, które działają przy Biurach Urzędu m. st. Warszawy. Celem działania komisji jest wypracowywanie rozwiązań w poszczególnych dziedzinach zadań publicznych, które realizuje m.st. Warszawa. To właśnie komisje dialogu, w porozumieniu z biurami, nominują inicjatywy.
Spośród nominowanych 40 inicjatyw Kapituła Konkursu S3KTOR wybierze zwycięzców każdej z kategorii oraz zwycięzcę nagrody Grand Prix, ufundowanej przez partnera konkursu – Tramwaje Warszawskie. Równolegle odbywa się internetowe głosowanie – rywalizacja o Nagrodę Mieszkańców. Każda osoba może oddać swój głos na jedną z nominowanych inicjatyw na pośrednictwem strony urzędu.
Głosować można pod tym linkiem. Na stronie można zapoznać się z opisami wszystkich inicjatyw oraz uzyskać szczegółowe informacje na temat przebiegu konkursu.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
07.02.2025
„Żyjemy w bańce, sądząc, że wszyscy rozumieją termin ESG”
-
04.02.2025
Buk z Dalkowa w konkursie European Tree of the Year
-
28.01.2025
„Alkohol” bezalkoholowy w Carrefour Polska
-
17.01.2025
Lisner wycofuje jaja z chowu klatkowego ze wszystkich swoich produktów