logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Trwa głosowanie na społecznie zaangażowane gwiazdy
30.10.2018
Tematy: Wydarzenia

Trwa głosowanie na społecznie zaangażowane gwiazdy



Osoby powszechnie znane zgłoszone w X edycji Plebiscytu „Gwiazdy Dobroczynności” pomagają innym zostając wolontariuszami, ambasadorami kampanii społecznych, wspierając organizacje pozarządowe i – co równie ważne – zachęcają innych do pomagania i stają się wzorem do naśladowania. Warto docenić ich starania. Trzy osoby spośród finalistów Plebiscytu otrzymają statuetkę oraz czek dla wybranej przez siebie organizacji pozarządowej. Do 22 listopada 2018 r. na stronie www.gwiazdydobroczynnosci.pl można zapoznać się z opisami działań i oddawać głosy na społecznie zaangażowane gwiazdy.

„Gwiazdy Dobroczynności” to jedyny w Polsce plebiscyt publiczności i największa kampania medialna wspierająca i nagradzająca zaangażowanie społeczne osób znanych ze świata kultury, mediów, kina, sportu, internetu, które dzięki swojej rozpoznawalności mogą efektywniej pomagać potrzebującym. To również szansa dla organizacji pozarządowych współpracujących z gwiazdami na nagłośnienie ważnych problemów społecznych, promowanie swej działalności, znajdowanie partnerów i funduszy.

Pomagają dzieciom, ratują zwierzęta, dbają o edukację, o pamięć o bohaterach. Czy wiesz, co dobrego robią Gwiazdy?…

Opublikowany przez Gwiazdy Dobroczynności Środa, 24 października 2018

Ideą Plebiscytu „Gwiazdy Dobroczynności” jest popularyzowanie działań społecznych osób publicznie znanych wykorzystujących swój potencjał dla dobra wspólnego. Pokazywanie działalności charytatywnej gwiazd w mierzalny sposób wpływa na postawy społeczne, przyczyniając się do wzrostu zainteresowania wolontariatem i filantropią.

Każdego dnia na stronie www.gwiazdydobroczynnosc.pl można oddać trzy głosy, po jednym w każdej kategorii i tym samym przybliżyć wybraną osobę do zdobycia tytułu „Gwiazdy Dobroczynności”. Przy każdym z finalistów znajduje się opis jego społecznego zaangażowania. Nominacje w Plebiscycie składały organizacje pozarządowe, menadżerowie gwiazd. Spośród nadesłanych zgłoszeń kapituła wybrała 18 finalistów, z których w drodze głosowania internetowego zostaną wyłonieni Laureaci.

Finalistami Plebiscytu w poszczególnych kategoriach są:

SPOŁECZEŃSTWO – Anna Dereszowska, Julia Kamińska, Łukasz Nowicki, Magdalena Różczka, Anja Rubik, Grażyna Wolszczak.

ZDROWIE – Marcin Dorociński, Gilberto Amauri de Godoy Filho (GIBA), Tomasz Lubert, Renata Przemyk, Andrzej Seweryn, Anita Sokołowska.

Pomagają zebrać środki na leczenie, są twarzami kampanii prozdrowotnych, pomagają w rehabilitacji, odwiedzają chorych w…

Opublikowany przez Gwiazdy Dobroczynności Czwartek, 25 października 2018

 

POMOC CHARYTATYWNA – Maciej Florek, Bartek Kasprzykowski, Marcin Konieczny, Agnieszka Sienkiewicz, Michał Szafrański, Kamila Szczawińska.

Promują adopcje, wspierają podopiecznych domów dziecka, organizują świąteczne paczki i wakacyjne wyjazdy, przekuwają…

Opublikowany przez Gwiazdy Dobroczynności Piątek, 26 października 2018

Ogłoszenie zwycięzców X edycji Plebiscytu nastąpi 19 stycznia 2019 r. podczas Balu Charytatywnego „Gwiazdy Dobroczynności”, który odbędzie się w Hotelu Sofitel Warsaw Victoria. Tego dnia dowiemy się również do kogo trafi Nagroda Specjalna Magazynu SHOW oraz Gwiazda Dobroczynności Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Kapituła Plebiscytu przyznała również Honorową Gwiazdę Dobroczynności, o tym kto zostanie jej laureatem poinformujemy na początku stycznia.

Organizator Plebiscytu: Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce

Główny Partner Plebiscytu: SHOW – magazyn w dobrym stylu

Opublikowany przez Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce Piątek, 6 kwietnia 2012

Gwiazdy Dobroczynności Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce







06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek