logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Trwa głosowanie na Dobroczyńców Roku
11.04.2016
Tematy: Wydarzenia

Trwa głosowanie na Dobroczyńców Roku



14 firm bierze udział w finale konkursu „Dobroczyńca Roku”. Internauci zdecydują, która z nich zdobędzie ten tytuł. W podziękowaniu dla najaktywniejszych głosujących przygotowano zaproszenia na galę finałową.

Na podstawie zebranych zgłoszeń oraz obrad Kapituły w finale Konkursu o tytuł „Dobroczyńca Roku 2015” znalazły się firmy, które w ubiegłym roku najprężniej udzielały się społecznie. Lubelski Węgiel „Bogdanka” S.A., Rossmann Supermarkety Drogeryjne Polska sp. z o.o. oraz Mondelez Europe Services Oddział w Polsce to firmy walczące w kategorii Projekt społeczny – duże firmy. W kategorii Projekt społeczny – średnie firmy, wśród finalistów są firma „Ochnik” oraz KALTER Sp. z o.o. W gronie małych firm, nominowanych za projekt społeczny, znalazły się: agencja GAGAMODELS, Ogólnopolskie Centrum Medyczne oraz Polskie Towarzystwo Reasekuracji S.A.  

W finale Konkursu „Dobroczyńca Roku” znajdują się również firmy angażujące swoich pracowników w wolontariat. Wśród nich są Bank Citi Handlowy w Warszawie S.A., Totalizator Sportowy Sp. z o.o. i UPS POLSKA Sp. z o.o.

Ostatnią kategorią, w której można głosować, są Nowe technologie w społecznym zaangażowaniu. W gronie finalistów w tej kategorii znaleźli się BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o., GRUPA ALLEGRO SP. Z O.O. i Samsung Electronics Polska.

Głosowanie internautów na stronie glosuj.dobroczyncaroku.pl lub przez aplikację na Facebooku trwać będzie do 22 kwietnia br. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas Gali Finałowej 8 czerwca br. Tego wieczoru zostaną także przyznane nagrody w kategorii Zaangażowanie lokalne, Fundacja korporacyjna – projekt społeczny oraz Strategia społecznego zaangażowania. Laureatów w tych kategoriach wyłoniła Kapituła Konkursu.

Organizatorem Konkursu jest Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce. Fundatorem tegorocznej edycji Konkursu jest Polsko-Amerykańska Fundacja Wolności. Nad prawidłowością przebiegu procedur Konkursu czuwa audytor – firma EY. Partnerem kategorii „Fundacja korporacyjna – projekt społeczny” jest Forum Darczyńców.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

  • 10.02.2025Wydarzenia

    Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek