logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  06.10.2010

Trupie czaszki w warzywach



Nasiona kukurydzy to maleńkie, złociste czaszki ułożone w równych rzędach. Ich pełną kolbę otulalają zielone liście, niczym w klasycznej reklamie żywności.

Przesłanie, którego nadawcą jest szwajcarska organizacja Swissaid, wskazuje na skutki globalizacji rynków żywnościowych, która dla małych wytwórców nierzadko kończy się tragicznie: „As the varieties of corn disappear, the peasants disappear too.” („Wraz ze znikaniem kolejnych odmian kukurydzy, giną też uprawiający je rolnicy.”).

Działania organizacji skupiają się na krajach rozwijających się w  Azji, Ameryce Łacińskiej i na kontynencie afrykańskim. Ich głównym celem jest walka z ubóstwem i ochrona lokalnych inicjatyw społecznych, w tym także wspieranie małych przedsiębiorców i wytwórców. Kampania „Corncob” („Kolba kukurydzy”) zrealizowana została w listopadzie 2010 roku przez agencję Lesch+Frei z Zurichu.

O sile zawartego w niej przekazu stanowi wizualna prostota „reklamowego” obrazu idealnej kukurydzianej kolby z bardziej wyrafinowanym i wymownym detalem, jakim są jej pojedyńcze ziarna.
Kinga Stawińska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.02.2023

    LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.12.2022

    4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek