logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Triumf kampanii o autyzmie w konkursie KTR 2012
25.04.2012
Tematy: Wydarzenia

Triumf kampanii o autyzmie w konkursie KTR 2012

Your browser does not support the video tag.


Polski Konkurs Reklamy KTR 2012 rozstrzygnięty. Grand Prix KTR otrzymała kampania „Autyzm wprowadza w błąd” agencji PZL dla Fundacji SYNAPSIS: – Aby zwiększyć świadomość autyzmu, wykorzystaliśmy plotkę. W tajemnicy przeprowadziliśmy akcję, w której aktor Bartek Topa odegrał osobę z autyzmem (w telewizji śniadaniowej oraz w miejscach publicznych). Media szumiały od domysłów na temat problemów aktora. Kiedy ujawniliśmy prawdę mieliśmy już spore audytorium, które usłyszało o autyzmie.

Nagrodzone kampanie społeczne:

W kategorii KAMPANIA
– Złoto: „Życie to nie facebook”, Saatchi & Saatchi dla Polskiego Czerwonego Krzyża

W kategorii REKLAMA FILM  – TV/CINEMA (Reklama społeczna i non profit)
– Brąz: „Zapnij pasy, włącz myślenie”, BBDO Warszawa dla KRBRD

W kategorii REKLAMA FILM – FILM INTERNETOWY (Reklama społeczna i non profit)
– Srebro: „Kapturek”, TBWA dla Fundacji WWF
– Brąz: „Życie to nie facebook”, Saatchi & Saatchi dla Polskiego Czerwonego Krzyża

W kategorii REKLAMA FILM – FILM ZINTEGROWANY
– Brąz: „Poranek”, Fabryka Komunikacji Społecznej dla KRBRD

W kategorii REKLAMA DRUKOWANA OUTDOOR (Reklama społeczna i non profit)
– Brąz: „Oswoić ciemność”, K2 dla Stowarzyszenia Tęcza

W kategorii  ACTIVE ADVERTISING (Direct marketing)
– Brąz: „Captcha”, Leo Burnett Warszawa dla Amnesty International

W kategorii  ACTIVE ADVERTISING (Event marketing)
– Złoto: „Sztuka, której nikt nie widział”, DDB Warszawa dla Fundacji Audiodeskrypcja

W kategorii  ACTIVE ADVERTISING (Guerilla advertising)
– Brąz: „Dobra Kanapka”, Gruppa 66 Ogilvy dla UNICEF

W kategorii  ACTIVE ADVERTISING (Reklama społeczna i non-profit)
– Złoto: „Autyzm wprowadza w błąd”, PZL dla Fundacji SYNAPSIS
– Srebro: „Życie to nie facebook”, Saatchi & Saatchi dla Polskiego Czerwonego Krzyża
– Brąz: „Boskie Matki”,  Euro RSCG 4D dla Fundacji Rak’n’Roll. Wygraj życie

W kategorii ACTIVE ADVERTISING PR
– Złoto: „Autyzm wprowadza w błąd”, PZL dla Fundacji SYNAPSIS
– Brąz: „Liczenie niewolności”,  Leo Burnett Warszawa dla Amnesty International

W kategorii  MEDIA INTERAKTYWNE (Reklama online – Reklama społeczna i non-profit)
– Brąz: „Captcha”, Leo Burnett Warszawa dla Amnesty International
– Brąz: „Rescue Banner „, Scholz & Friends Warszawa dla Polskiej Akcji Humanitarnej

W kategorii MEDIA INTERAKTYWNE (Reklama w mediach spolecznosciowych)
– Srebro: „Życie to nie facebook”, Saatchi & Saatchi dla Polskiego Czerwonego Krzyża

W kategorii MEDIA INTERAKTYWNE (Viral Marketing)
– Brąz: „Życie to nie facebook”, Saatchi & Saatchi dla Polskiego Czerwonego Krzyża

W kategorii  MARKETING MIEJSC
– Brąz: ” Do You Know Polska?”, K2 dla Ministerstwa Spraw Zagranicznych

Tytuł agencji roku otrzymała Saatchi & Saatchi Poland.

Do konkursu nadesłano w tym roku 730 prac Oceniało je 98-osobowe jury. Jak co roku obradom przewodniczył znany i ceniony na świecie dyrektor kreatywny Armin Jochum Chief Creative Officer Jung Von Matt. Kierował bezpośrednio obradami jury oceniającego cztery kategorie: Reklama Drukowana, Film/Radio i Kampania oraz specjalnemu jury przyznającemu Grand Prix KTR.

 








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek