logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Peru, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna
   ──────  02.11.2015

Trening małego siłacza

Your browser does not support the video tag.


Chłopiec ćwiczący brzuszki, starający się przygotować zdrowy koktajl, dźwigający ciężką kanapę, noszący wiadra z wodą, podnoszący się na barierce bramki zamiast oddania się wspólnej zabawie z kolegami wzbudza zainteresowanie, a później wzruszenie. Każdą z tych czynności wykonuje z ogromnym zawzięciem, choć widać, że sprawiają mu trudność.

O co chodzi? Promocja dzieci-siłaczy? Sportowy tryb życia dla najmłodszych w nowej odsłonie? Otóż nie. Sprawa wyjaśnia się w ostatnich kilkunastu sekundach klipu. Ten sam chłopiec prowadzi niepełnosprawną dziewczynkę na wózku na szczyt wzgórza z pięknym widokiem. Pojawia się hasło "Give more" ("Daj więcej") kampanii przygotowanej na zlecenie peruwiańskiego NGO Teleton oraz Saga Falabella – jednego z największych centrów handlowych w Peru – głównego sponsora organizacji. Całości dopełnia muzyka, która – wraz z przekazem wizualnym – zastępuje dialogi i w ciągu kilkudziesięciu sekund kreuje atmosferę refleksji.

Teleton co roku organizuje ogólnokrajową zbiórkę funduszy na rehabilitację tysięcy dzieci. Saga Falabella jako oficjalny sponsor, poprzez realizację kampanii, skłania by – zgodnie z hasłem – "dać więcej" w imię pomocy najmłodszym, zmagających się z niepełnosprawnością. Przekaz jest jasny – "więcej" to więcej wsparcia, społecznego zaanagażowania, świadomości problemu, pomocy, no i – pieniędzy.

"Give more" ("Daj więcej"), sugeruje gest większy niż dotychczas, więc ci "zazwyczaj pomagający", mogą czuć potrzebę większego wsparcia niż do tej pory, a jednocześnie tych "dotychczas niepomagających" może skłonić do pierwszego gestu dobroczyności. 

Joanna Bącela


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Give more
Czas:
2015.9.27
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna
Kraje:
Peru
Nadawca:
Saga Falabella/Teleton
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Circus Grey (Perú)
Adresaci:
Osoby dorosłe, skłonne wspierać NGO





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 03.08.2022

    delio zamraża ceny pięciuset produktów do końca października


  • 29.07.2022

    AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 22.07.2022

    Ponad 85 proc. potrzebnej sumy w zbiórce na Bayraktara dla Ukrainy!


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek