logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Włochy, Ekologia i środowisko
   ──────  07.06.2010

Trening do bycia porzuconym



Kudłaty pies ze smętnie opuszczonym ogonem ćwiczy na bieżni przypominającej jezdnię. Za chwilę zostanie wyrzucony na ulicę przez swoich właścicieli.

Plakat zwraca uwagę na problem porzucania zwierząt we Włoszech. Twórcy akcji alarmują, że taki los spotyka kilkadziesiąt tysięcy zwierząt co roku. Wymowę kampanii podkreśla hasło: „More than 50.000 dogs are getting ready to be abandoned” ("Ponad 50.000 psów przygotowuje się na porzucenie").

50 tys. to dane szacunkowe, bo trudno dokładnie określić liczbę porzucanych zwierząt. Organizacje zajmujące się bezdomnymi zwierzętami podają jeszcze wyższe liczby: wg nich każdego roku we Włoszech porzucanych jest średnio 130 tys. zwierząt, w tym ok. 80 tys. psów i 50 tys. kotów. 80% z nich ginie w wypadkach drogowych lub umiera z głodu, a 20 % trafia do schronisk, gdzie zazwyczaj zostają do końca życia.

Od 2004 roku we Włoszech obowiązuje prawo umożliwiające ukaranie osoby, która porzuciła zwierzę, grzywną w wysokości od 1 do 10 tys. euro oraz rokiem pozbawienia wolności. Surowe rozwiązania prawe nie poprawiły jednak sytuacji psów i kotów we Włoszech – liczba porzucanych zwierząt nie zmniejszyła się w sposób znaczący.

Kampania „Treadmill” ("Bieżnia") została wyprodukowana przez włoskie Stowarzyszenie Przeciwko Wiwisekcji (LAV) regularnie realizujące kampanie społeczne przeciw złemu traktowaniu zwierząt. Do tej pory zorganizowano m.in. kampanie przeciwko wiwisekcji, sprzedawaniu koni na rzeź, polowaniu na foki i noszeniu futer. LAV organizuje kursy, seminaria i konferencje na temat prawnej ochrony zwierząt. Inicjatywy te są skierowane do polityków, sędziów i prawników, weterynarzy, innych organizacji pozarządowych oraz do nauczycieli na wszystkich poziomach edukacji szkolnej.
M. Lewkowicz


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Treadmill
Czas:
2010.6.1 - 2010.6.30
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Włochy
Nadawca:
Lega Anti Vivisezione (Stowarzyszenie Przeciwko Wiwisekcji)
Media:
Billboardy
Wykonawca:
cOOkies adv
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
More than 50.000 dogs are getting ready to be abandoned. (Ponad 50.000 psów przygotowuje się na porzucenie)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 18.08.2022

    We własnym kubku płacisz mniej. Żabka umożliwia zakup tańszej kawy ze swoim kubkiem


  • 12.08.2022

    Dlaczego wymieniamy telefony i czym kierujemy się przy ich wyborze?


  • 08.08.2022

    Ogólnopolski Wielki Dzień Pszczół


  • 27.07.2022

    Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek