────── 19.05.2017
Sooo Silly! Infantylne kampanie społeczne dla dorosłych
Trawa jest głupia
2 / 6
Dziecinna kreacja tej kampanii w odróżnieniu od „Five feet of fabulous” ma na celu zdyskredytowanie omawianego tematu. „Trawa jest głupia!” – wprost przyznaje hasło i zachęca do podlewania jej 2 minuty krócej, a ona i tak nie zauważy różnicy. Głupotę trawy obrazuje w spotach dwójka mężczyzn przebranych za źdźbła trawy i przypomina postacie z Ulicy Sezamkowej czy innej produkcji przeznaczonej dla najmłodszych. „Extra water make me extra awsome” – mówi jedno źdźbło do drugiego podczas gdy zamiast wody spada na nie uryna psa
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”
-
03.03.2023
Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu
-
24.02.2023
Wszystko gra?
-
15.02.2023
All you need is… OZE. Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii