logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Trasy zdrowia z PZU
25.03.2014
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Trasy zdrowia z PZU



PZU uruchamia program budowy tras zdrowia. Do programu „PZU Trasy Zdrowia” zaangażowane zostaną gminy do 50 tysięcy mieszkańców, wyłonione w konkursie, w którym oceniane będzie położenie trasy i pomysł na działania animacyjne planowane przez gminę.

Do udziału w programie zaproszone zostaną lokalne samorządy, organizacje pozarządowe, instytucje publiczne oraz nieformalne grupy lokalne. Zwycięskie gminy otrzymają wyposażenie ścieżek biegowych i dofinansowanie na działania animacyjne oraz wypożyczalnię sprzętu sportowego. Trasy powstaną w gminach, które zgłoszą najlepsze projekty. Z PZU Tras Zdrowia będą mogli skorzystać aktywni sportowcy oraz ci, którzy chcą rozpocząć przygodę z aktywnością fizyczną. Ścieżki mają być miejscami otwartymi również na inne formy ruchu i stanowić strefę treningów, zajęć, relaksu i integracji społeczności lokalnej.

W ramach pierwszej edycji programu powstanie 30 tras zdrowia na terenie całej Polski. Przyjmowanie wniosków ruszyło 24 marca. Wnioski można złożyć na stronie: www.pzutrasyzdrowia.pl. Projekty będą musiały uwzględniać m.in. lokalne potrzeby mieszkańców, zasadność stworzenia trasy, propozycje form aktywności oraz ciekawe podejście do tematu aktywności fizycznej. Trasy będą miały długość od 2 do 3 km, a ich stopień trudności zróżnicowany i przygotowany z myślą o osobach w każdym wieku.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek