Mężczyzna, który za bardzo spieszył się na wakacje, jednym ruchem przesądził o tym, że nigdy więcej już nie spędzi ich ze swoją rodziną.
"L’autoroute du soleil" ("Autostrada słońca") jest kolejną odsłoną kampanii #All Afected (w ramach której powstały już dwa spoty: "Shock-wave" i "Lost control" ) za pomocą której organizacja French Road Safety, zajmująca się bezpieczeństwem na francuskich drogach, kontynuuje misję ostrzegania wszystkich kierowców przed nieodpowiedzialnym zachowaniem podczas jazdy.
Tym razem spot dotyczy nadmiernej prędkości. Twórcy zwracają uwagę, podobnie jak w poprzednich filmach, na trwałe i tragiczne konsekwencje wypadków, które dotykają nie tylko jego uczestników, ale też rodzinę, przyjaciół i ludzi z nimi związanych. Kampania ma uświadomić, że jedna decyzja o zwiększeniu prędkości może zaważyć na życiu i zdrowiu wielu, często najbliższych kierowcy ludzi. "You only regret speeding once it is to late" ("Żałujesz nadmiernej prędkości, gdy jest już za późno") mówią twórcy, zwracając się bezpośrednio do odbiorcy, w bardzo sugestywnym i działającym na wyobraźnię filmie. Apelują też o odpowiedzialność do wszystkich uczestników ruchu drogowego hasłem "All affected, All concerned, All responsible" ("Wszyscy dotknięci, Wszyscy związani, Wszyscy odpowiedzialni").
Milena Molęda
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom
-
11.02.2025
365 dni
-
08.02.2025
Gest solidarności
-
06.02.2025
Nie śpij!
-
06.02.2025
Pierwszy raz
-
04.02.2025
Wejdź po schodach