logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > TP kupuje pół miliona wenflonów
20.02.2008
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

TP kupuje pół miliona wenflonów



Pół miliona wenflonów dla 1000 oddziałów dziecięcych – to hasło i cel kampanii społecznej Fundacji Grupy TP prowadzonej w ramach programu Telefon do Mamy.

Od 16 lutego do 8 marca trwa charytatywna aukcja internetowa przygotowana wspólnie z platformą handlową Allegro.pl. Wchodząc na stronę www.telefondomamy.allegro.pl można wylicytować pakiet wenflonów na potrzeby danego szpitala. Nietypowe jest to, że nie będą sprzedawane realne przedmioty, a wirtualne projekty. Można nabyć zarówno kilka wenflonów, jak i pokryć roczne zapotrzebowanie na wenflony motylkowe jednego szpitala.

Za zakup projektów czekają specjalne nagrody – kolekcja „Świat bajek i baśni”, na którą składają się 3 książeczki i 5 płyt z klasyką literatury dziecięcej – utworami Juliana Tuwima, Jana Brzechwy oraz Hansa Christiana Andersena. W przygotowaniu kolekcji wzięło udział 36 znanych aktorów teatralnych. Wszyscy aktorzy wsparli Fundację, przekazując dochód ze swoich honorariów na zakup wenflonów motylkowych.

Wenflony motylkowe wspomagają proces leczenia i ograniczają ból małych pacjentów podczas robienia zastrzyków.

W realizację Kampanii zaangażowała się cała Grupa TP. Wysyłając SMS w sieci ORANGE na numer 7272 o treści „POMAGAM” (koszt 2,44 zł z VAT) lub dzwoniąc na linię charytatywną TP 0 400 307 400 (koszt połączenia 3,98 zł z VAT) każdy kupuje 1 wenflon dla dziecka. Dodatkowo zaproszenie do wysłania sms-a charytatywnego otrzyma ponad 4 milionów klientów Orange.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek