30 maja br. „Gazeta Wyborcza” ukazała się ze specjalną okładką – reklamą Toyoty. Dzięki niej pomoc otrzymają chore dzieci, którym pomaga Bieszczadzkie Stowarzyszenie na Rzecz Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej „Promyk Nadziei”. Akcję wspierają teksty oraz autopromocja w „Gazecie Wyborczej” i jej dodatkach.
To 9. odsłona wspólnej akcji „Gazety Wyborczej” i firmy Toyota Motor Poland. W ubiegłych latach środki zebrane w ten sposób pomogły dzieciom, którymi opiekują się m.in. Fundacja „Niesiemy Nadzieję” z Poznania, białostocka Fundacja „Pomóż Im” na rzecz Dzieci z Chorobami Nowotworowymi i Hospicjum dla Dzieci oraz Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci i Młodzieży Słabo Widzącej w Lublinie.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.08.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
03.06.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy