logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Torby z bannerów
21.03.2008
Tematy: Kampanie, Polska, Ekologia i środowisko, Kampanie gospodarcze

Torby z bannerów



Trwa druga odsłona proekologicznej kampanii z bohaterem Siatmanem, walczącym z foliówkami jednorazówkami, w roli głównej. Głównym celem akcji jest zachęcanie konsumentów do rezygnacji z foliowych jednorazówek na rzecz wielorazowych toreb – szytych z bannerów reklamowych.

Autorem kampanii jest agencja reklamowa San Markos – Republika Dobrej Marki oraz firma Ho::Lo – producent toreb.

W grudniu 2007 roku Superbohater zmagał się z plagą foliówek po raz pierwszy. Tym razem Siatman walczy ze złowrogim Dr Z’sypem, pracownikiem naukowym. Rozżalony na cały świat z powodu nieprzyznania mu nagrody I stopnia za wybitne osiągnięcia w „Śmieciologii stosowanej”, odrzucony naukowiec od wielu lat szuka sposobu zemsty na całym świecie.

Finał starcia dobra ze złem można śledzić www.siatman.org. Autorem komiksu jest Piotr Loc Hoang Ngoc.

Kampanii towarzyszy konkurs na najciekawsze udokumentowanie (w formie filmu, zdjęcia) przesłania, że wszechobecne foliówki utrudniają życie. Najciekawsze prace zostaną umieszczone na stronie akcji, a ich autorzy otrzymają nagrody w postaci siateksów.

Prace należy nadsyłać do 30 maja.

Organizatorów akcji wspierają: Outdoor Media, Mediarun.pl, Webpublica Intelligence Online, Fadeout.

Koszalińska firma HO::LO produkuje ze zużytych bannerów reklamowych torby wielokrotnego użytku. Firma upowszechnia modę na recyklingowane przedmioty. Koszt toreb: 50-174zł.



Nazwa kampanii:
Siatman
Czas:
2008.3.17
Nadawca:
San Markos – Republika Dobrej Marki, Ho::Lo
Media:
Internet
Wykonawca:
San Markos – Republika Dobrej Marki, Ho::Lo
Adresaci:
Wszyscy





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek