Trwa druga odsłona proekologicznej kampanii z bohaterem Siatmanem, walczącym z foliówkami jednorazówkami, w roli głównej. Głównym celem akcji jest zachęcanie konsumentów do rezygnacji z foliowych jednorazówek na rzecz wielorazowych toreb – szytych z bannerów reklamowych.
Autorem kampanii jest agencja reklamowa San Markos – Republika Dobrej Marki oraz firma Ho::Lo – producent toreb.
W grudniu 2007 roku Superbohater zmagał się z plagą foliówek po raz pierwszy. Tym razem Siatman walczy ze złowrogim Dr Z’sypem, pracownikiem naukowym. Rozżalony na cały świat z powodu nieprzyznania mu nagrody I stopnia za wybitne osiągnięcia w „Śmieciologii stosowanej”, odrzucony naukowiec od wielu lat szuka sposobu zemsty na całym świecie.
Finał starcia dobra ze złem można śledzić www.siatman.org. Autorem komiksu jest Piotr Loc Hoang Ngoc.
Kampanii towarzyszy konkurs na najciekawsze udokumentowanie (w formie filmu, zdjęcia) przesłania, że wszechobecne foliówki utrudniają życie. Najciekawsze prace zostaną umieszczone na stronie akcji, a ich autorzy otrzymają nagrody w postaci siateksów.
Prace należy nadsyłać do 30 maja.
Organizatorów akcji wspierają: Outdoor Media, Mediarun.pl, Webpublica Intelligence Online, Fadeout.
Koszalińska firma HO::LO produkuje ze zużytych bannerów reklamowych torby wielokrotnego użytku. Firma upowszechnia modę na recyklingowane przedmioty. Koszt toreb: 50-174zł.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
19.09.2023
Paszport do przyszłości
-
18.09.2023
Źrenice
-
18.09.2023
Historia na głosy. Ruszyła nowa kampania Centrum Archiwistyki Społecznej
-
14.09.2023
Najlepsze czasy dla potworów
-
13.09.2023
Magiczne pudełko
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF