Trwa druga odsłona proekologicznej kampanii z bohaterem Siatmanem, walczącym z foliówkami jednorazówkami, w roli głównej. Głównym celem akcji jest zachęcanie konsumentów do rezygnacji z foliowych jednorazówek na rzecz wielorazowych toreb – szytych z bannerów reklamowych.
Autorem kampanii jest agencja reklamowa San Markos – Republika Dobrej Marki oraz firma Ho::Lo – producent toreb.
W grudniu 2007 roku Superbohater zmagał się z plagą foliówek po raz pierwszy. Tym razem Siatman walczy ze złowrogim Dr Z’sypem, pracownikiem naukowym. Rozżalony na cały świat z powodu nieprzyznania mu nagrody I stopnia za wybitne osiągnięcia w „Śmieciologii stosowanej”, odrzucony naukowiec od wielu lat szuka sposobu zemsty na całym świecie.
Finał starcia dobra ze złem można śledzić www.siatman.org. Autorem komiksu jest Piotr Loc Hoang Ngoc.
Kampanii towarzyszy konkurs na najciekawsze udokumentowanie (w formie filmu, zdjęcia) przesłania, że wszechobecne foliówki utrudniają życie. Najciekawsze prace zostaną umieszczone na stronie akcji, a ich autorzy otrzymają nagrody w postaci siateksów.
Prace należy nadsyłać do 30 maja.
Organizatorów akcji wspierają: Outdoor Media, Mediarun.pl, Webpublica Intelligence Online, Fadeout.
Koszalińska firma HO::LO produkuje ze zużytych bannerów reklamowych torby wielokrotnego użytku. Firma upowszechnia modę na recyklingowane przedmioty. Koszt toreb: 50-174zł.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
10.08.2022
Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku
-
04.08.2022
Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu
-
03.08.2022
delio zamraża ceny pięciuset produktów do końca października
-
29.07.2022
AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie
-
27.07.2022
Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów