Trwa druga odsłona proekologicznej kampanii z bohaterem Siatmanem, walczącym z foliówkami jednorazówkami, w roli głównej. Głównym celem akcji jest zachęcanie konsumentów do rezygnacji z foliowych jednorazówek na rzecz wielorazowych toreb – szytych z bannerów reklamowych.
Autorem kampanii jest agencja reklamowa San Markos – Republika Dobrej Marki oraz firma Ho::Lo – producent toreb.
W grudniu 2007 roku Superbohater zmagał się z plagą foliówek po raz pierwszy. Tym razem Siatman walczy ze złowrogim Dr Z’sypem, pracownikiem naukowym. Rozżalony na cały świat z powodu nieprzyznania mu nagrody I stopnia za wybitne osiągnięcia w „Śmieciologii stosowanej”, odrzucony naukowiec od wielu lat szuka sposobu zemsty na całym świecie.
Finał starcia dobra ze złem można śledzić www.siatman.org. Autorem komiksu jest Piotr Loc Hoang Ngoc.
Kampanii towarzyszy konkurs na najciekawsze udokumentowanie (w formie filmu, zdjęcia) przesłania, że wszechobecne foliówki utrudniają życie. Najciekawsze prace zostaną umieszczone na stronie akcji, a ich autorzy otrzymają nagrody w postaci siateksów.
Prace należy nadsyłać do 30 maja.
Organizatorów akcji wspierają: Outdoor Media, Mediarun.pl, Webpublica Intelligence Online, Fadeout.
Koszalińska firma HO::LO produkuje ze zużytych bannerów reklamowych torby wielokrotnego użytku. Firma upowszechnia modę na recyklingowane przedmioty. Koszt toreb: 50-174zł.
zobacz także
-
08.07.2025Kampanie
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
30.06.2025Wydarzenia
Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci
-
29.06.2025Kampanie
Prokop oddał głos… psu
-
23.06.2025Kampanie
Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat
-
21.06.2025Wydarzenia
Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!
-
20.06.2025Wydarzenia
AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca