Pielęgniarka na strychu, lekarz w szafie albo sala lekcyjna w garażu. Kto lub co kryje się jeszcze w nieużywanych przedmiotach, odłożonych do lamusa i zapomnianych przez swoich właścicieli?
W czerwcu br. międzynarodowa organizacja Oxfam rozpoczęła kampanię na rzecz walki z ubóstwem. Na potrzeby akcji agencja Efekt z Oxfordshire w Wielkiej Brytanii przygotowała cztery plakaty opatrzone hasłami: „There’s a nurse in your attic.” / „There’s a toilet in your jewellery box.” / „There’s a classroom in your garage.” / „There’s a doctor in your closet.” („Na twoim strychu jest pielęgniarka.” / „W twojej szkatułce na biżuterię jest toaleta.” / „W twoim garażu jest sala lekcyjna.” / „W twojej szafie jest lekarz.”)
Celem kampanii jest pozyskanie funduszy na pomoc dla najbardziej potrzebujących. W planach jest budowa centrum zdrowia. Oxfam zachęca do przekazywania swoich dawno zapomnianych „skarbów”, których wartość zostanie oszacowana przez ekspertów z organizacji. Następnie przedmioty te zostaną wystawione na sprzedaż. W ten sposób brylantowe pierścionki, naszyjniki z pereł, czy zabytkowe samochody tworzą nowe możliwości dla ubogich.
K. Truszkowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
11.09.2024
Na(d)staw ucho
-
10.09.2024
Na manowce
-
08.09.2024
Uprzejmie donoszę
-
07.09.2024
We wrogim domu
-
06.09.2024
Roztopiony lód to nic fajnego
-
05.09.2024
Inni czynią świat innym