logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > To zostaje na zawsze
26.08.2013
Tematy: Kampanie, Tajlandia, Komunikacja w rodzinie, Prawa człowieka, Walka z przemocą

To zostaje na zawsze



Ludzie w podeszłym wieku siedzą w swoich domach zadumani i spoglądają nieruchomo przed siebie. Mężczyzna i kobieta przedstawieni na dwóch osobnych plakatach kampanii „It never goes away” ("To nigdy nie mija") zdają się przypominać sobie wydarzenia, które miały miejsce w przyszłości. W obu przypadkach zza pleców osoby przedstawionej na plakacie wyłania się para rąk niewidzialnego oprawcy, który dotyka ją w miejscach intymnych. Jak pokazują twórcy kampanii, ofiarom molestowania nie udaje się uciec od przeszłości – wspomnienia wykorzystywania seksualnego w dzieciństwie powracają w dorosłości, a nawet w jesieni życia.

Kampania została zlecona przez Center For Protection Of Children’s Rights Foundation (Fundację Centrum Ochrony Praw Dzieci), a została zrealizowana przez agencję reklamową Leo Burnett w Bangkoku.

Katarzyna Łabuś



Nazwa kampanii:
It never goes away
Czas:
2013.7.5 - 2013.8.5
Nadawca:
Center For Protection Of Children's Rights Foundation
Media:
Plakaty
Wykonawca:
Leo Burnett (Bangkok)
Adresaci:
Osoby mogące zapobiec seksualnemu wykorzystywaniu nieletnich w swoim otoczeniu
Hasło kampani:
It never goes away. Help stop child abuse before it begins (To nigdy nie mija. Pomóż powstrzymać molestowanie nieletnich zanim jeszcze się zacznie)





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

  • 03.06.2025Kampanie

    Dziecko samo w obcym mieście

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek