logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Stany Zjednoczone, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  09.11.2011

To zmienia ciało, to zmienia mózg

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Darren Aronofsky wyreżyserował nowe spoty, jak zawsze w tym temacie wstrząsające, dla The Meth Project Foundation. Twórca filmu "Requiem dla snu" wpisał się idealnie w stylistykę dotychczasowych kampanii, realizowanych m.in. przez Alejandro Gonzaleza Inarritu (autora filmów "Amores Perros" czy "Babel"). Jest więc trochę poetycko, ale głównie przerażająco.

Kreacje kampanii „Ask Methproject.org” skierowane przeciw zażywaniu metaamfetaminy stawiają pozornie niewinne pytanie o skutki działania narkotyku: „Will meth change the way I look?” (Czy metaamfetamina zmieni mój wygląd?), „Will meth make me dig at my own skin?” (Czy metaamfetamina zmusi mnie do rozdrapywania skóry?), „What does meth do to your brain?” (Co metaamfetamina robi z twoim mózgiem?), „Will meth change who I am?” (Czy metaamfetamina mnie zmieni?). Wzmocnieniu przekazu służą zdjęcia młodych osób – wychudzonych, przerażonych, z punktowymi ranami spowodowanymi drapaniem. Zdjęcia są częściowo odpowiedzią na pytania zadane w reklamach. Po więcej informacji odbiorca kierowany jest na stronę projektu: www.methproject.com.

Spoty reklamowe opowiadają o dramatycznych sytuacjach, w których bohaterowie znaleźli się przez narkotyki. Urywają się jednak nagle – to widz musi dopowiedzieć sobie zakończenie historii, jest więc zmuszony do zaangażowania się w przekaz. Obrazom towarzyszą refleksje bohaterów. Na ostatniej planszy, którą widzi odbiorca, pojawia się krótkie pytanie: „What do you know about meth?” („Co Ty wiesz o metaamfetaminie?”).

Metaamfetamina – N-metylowa pochodna amfetaminy, syntetyczny narkotyk uzależniający silniej od heroiny, dewastujący organizm w przeciągu kilku miesięcy – jest poważnym problemem w Stanach Zjednoczonych. Zażywało ją prawie 13 milionów obywateli. Szacunkowe koszty nadużywania narkotyku sięgają 48 miliardów dolarów rocznie.
A. Kolasa


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Ask Methproject.org
Czas:
2011.11.4
Tematy:
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
The Meth Project Foundation
Media:
Telewizja, internet, plakaty, billboardy, reklamy na urządzenia mobilne
Wykonawca:
Organic (USA)
Adresaci:
Młodzi ludzie
Hasło kampani:
Will meth change the way I look? (Czy metaamfetamina zmieni mój wygląd?);





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 02.05.2022

    Alkohol oszukuje


  • 01.05.2022

    Słodkie Święto Pracy


  • 29.04.2022

    I kto tu jest potworem?


  • 28.04.2022

    Gdyby tylko mogły mówić…


  • 27.04.2022

    Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu


  • 26.04.2022

    Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek