Wbrew pozorom to nie PAH buduje szkoły, karmi głodne dzieci i zapewnia dostęp do wody. Robią to osoby wspierające organizację (m.in. poprzez darowizny – finansowe i rzeczowe), bo dzięki ich zaangażowaniu różne inicjatywy pomocowe mogą być wdrażane w życie. Do tej grupy mogą teraz dołączyć podatnicy przekazując 1% podatku na Polską Akcję Humanitarną.
Pod hasłem "Ludzie, tacy jak ty" ruszyła kampania prasowa przenosząca odpowiedzialność za dobroczynne działania z bezosobowej instytucji na zwyczajnych ludzi, z którymi odbiorcy łatwiej jest się utożsamić. Reklamy wykonane przez agencję Scholz&Friends we współpracy ze studiem fotograficznym shootme (autorzy zdjęć: Paweł Fabjański, Tomek Albin, Jacek Kołodziejski) zachęcająca do wsparcia trzech programów prowadzonych przez PAH: "Kampanii Wodnej" (zapewnienie jak największej liczbie osób dostępu do wody pitnej), "Pajacyka" (dożywianie dzieci w polskich szkołach) i "Akcji Edukacji" (zwiększanie szans edukacyjnych dzieci z krajów rozwijających się).
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.10.2024
Otchłań bez dna
-
08.10.2024
Obojętność nas spala
-
07.10.2024
Miejsce zbrodni palenia
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
30.09.2024
Jesienny talerz żywieniowy
-
30.09.2024
Po prostu się rusz!