Kreacje / printy, Kampanie, Brazylia, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 16.09.2021
To (nie) koniec
O najważniejszych sprawach należy mówić w sposób najprostszy z możliwych. Twórcy kampanii, namawiającej do zostania dawcą narządów (zrealizowanej na zamówienie ABTO czyli Associação Brasileira de Transplante de Órgãos) poszli właśnie tą drogą. Postawili na monochromatyczny print i kapitalną, minimalistyczną grę słów. Brawo!
Nazwa kampanii:
It's (y)our choice
Czas:
2021.9.9
Kraje:
Brazylia
Nadawca:
ABTO (Associação Brasileira de Transplante de Órgãos)
Media:
print
Wykonawca:
Rai, Brazil
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
05.12.2023
Cały świat na tym korzysta
-
04.12.2023
Wystawa „To sztuka być sobą” — w przestrzeni miejskiej Torunia
-
01.12.2023
Kształt bezpieczeństwa
-
29.11.2023
Na światło dzienne
-
28.11.2023
Bajeczki dla dzieci
-
27.11.2023
Cisza aż dudni