Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Brazylia, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO
To (nie) koniec
O najważniejszych sprawach należy mówić w sposób najprostszy z możliwych. Twórcy kampanii, namawiającej do zostania dawcą narządów (zrealizowanej na zamówienie ABTO czyli Associação Brasileira de Transplante de Órgãos) poszli właśnie tą drogą. Postawili na monochromatyczny print i kapitalną, minimalistyczną grę słów. Brawo!
Nazwa kampanii:
It's (y)our choice
Czas:
2021.9.9
Nadawca:
ABTO (Associação Brasileira de Transplante de Órgãos)
Media:
print
Wykonawca:
Rai, Brazil
zobacz także
-
14.07.2025Kampanie
To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze
-
12.07.2025Kreacje / printy
Kwiaty
-
10.07.2025Kreacje / printy
Nie ma powodu do świętowania
-
09.07.2025slider
Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1
-
08.07.2025Kampanie
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
06.07.2025slider
Młodzi ludzie najbardziej samotni