Kreacje / printy, Kampanie, Brazylia, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 16.09.2021
To (nie) koniec
O najważniejszych sprawach należy mówić w sposób najprostszy z możliwych. Twórcy kampanii, namawiającej do zostania dawcą narządów (zrealizowanej na zamówienie ABTO czyli Associação Brasileira de Transplante de Órgãos) poszli właśnie tą drogą. Postawili na monochromatyczny print i kapitalną, minimalistyczną grę słów. Brawo!
Nazwa kampanii:
It's (y)our choice
Czas:
2021.9.9
Kraje:
Brazylia
Nadawca:
ABTO (Associação Brasileira de Transplante de Órgãos)
Media:
print
Wykonawca:
Rai, Brazil
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
27.09.2024
Filary życiowe młodzieży. Wnioski z badania dla Politechniki Wrocławskiej
-
27.09.2024
25 lat Galerii Rusz
-
25.09.2024
Alert PTSD
-
24.09.2024
Bohaterowie
-
23.09.2024
Nakryliśmy cię!